LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg har så lyst på noe med kyllingfilet og masse smelta ost. Uten brød, pastaeller ris av noe slag eller form. Idèer?
Gjest -<<- Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Snitt opp kyllingfiletene, stapp i så mye ost du kan få til + evt litt vårløk, soltørka tomater, urter etc, krydre, surr spekeskinke eller bacon rundt om du har og stek i ovnen? Godt med salat til.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Tja. Tror det blir det ja! Tenkte ikke på bacon, mmm! Thanx!
Gjest Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 I dag hadde vi ost, urte og skinkefylt kyllingbryst. Legg kyllingbrystet mellom to lag plast (frysepose feks) og bank dem ca 1 cm flate med knyttneven. Strø på salt/pepper, urter (timian brukte jeg), to snaier med ost og en skive med skinke. Rull dem sammen og fest med hyssing eller tannstikkere (uten smak...) Brun dem i panna på middels varme og etterstek i 8-10 minutter på 200 grader. Jeg serverte med råstekte potetbåter, sauterte grønnsaker (paprika, løk, brokkoli, gulrot) og en fløtesaus med sjalottløk. saaaaftig kylling og det ble en slager blandt oss alle her i huset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå