Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve å forklare det kort. Jeg har vært sammen med min mann i 10 år-Traff ham da jeg var 17, og har kun vært sammen med ham seksuelt sett. Han har i noen år hatt en føflekk på penisen,tenkte vi da- Det begynte å plage ham og han bestemte seg for å dra til legen. I dag fikk han vite at det ikke var føflekk,men kjønssvorter og legen spurte med en gang om jeg hadde det. Jeg har også en føflekk lignende ting mellom endetarmen og kjønnslepene. Men samnelignet så ser det helt annerledes ut hos ham enn det jeg har. For det ser faktisk ut som føflekk, mens det hos han hvis man ser nærmere ser ut som en vorte.

For å komme til saken, jeg er nå bekymret etter å ha lest at dette er en virus man har i kroppen selv om man ikke har vorter og at noen av disse virusene kan føre til livmorhalskreft. Det anbefalles å ta en celleprøve en gang i året.

Lurer på mange ting jegg... men hvis noen av dere kan svare om dette er farlig? Er det helt sikker at jeg har blitt smitet når han har det? Hva skal jeg gjøre nå?

Hilsen en som trodde at ting var 100% trygt når det gjelder kjønnssykdomer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har vel han hatt andre partnere før han traff deg da....

Oppsøk lege sslik at du slipper å bekymre deg.

Men hva mente du med at du trodde ting var 100 % trygt når det gjaldt kjønnsykdommer?

Skrevet

Han sverger at dette må ha skjedd før han traff meg og ikke mens vi har vært sammen og jeg tror på ham, men jeg ble overassket da jeg ikke forventet å høre noe sånt nå. Blir mer bekymret når jeg tenker at vi kanskje har gått med det i over ti år uten å ha visst det.

¨

- mente at jeg trodde vi var "rene begge to" når det gjaldt sykdommer da vi har vært sammen lenge og det bare har vært oss to. Troddeikke at ting kunne ligge i kroppen i så lang tid før man får vite det.

Noen somhar kjønnsvorter som kan fortelle litt???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...