Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde som sagt uttak mandag og innsetting onsdag.. i dag fredag har jeg 38 i feber.. Jeg tok også bort 2 cyster.. Andre som har opplevd dette??
tuppelupp Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde feber i ca en uke etterpå. Vet ikke hvorfor. Kanskje kroppen jobber hardt?? Jeg ble ikke gravid, men det har nok ingenting med det å gjøre.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg har aldri hatt feber etter forsøk... Ønske deg masse lykke til! :-)
gårdskone Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Heisan Tullemor 1.Lenge siden nå,du husker sikert ikke meg.Har hatt en pause, på ca et halvt år nå.Hadde uttak på onsdag/innsetting på fredag.Jeg har hatt feber symtomer i dag og veldig stikkninger i høyre/litt i venster side i hele dag.vondt i magen med luftsmerter og føler meg veldig oppblåst.Brystene er ømme og føler meg tung og trett i kroppen.Vi får håpe dette er posetive symtomer.Lykke til.Vi skal klare dette denne gangen.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2008 Hei gårdskone.. har sendt deg personlig mld.. på siden din .o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå