3nydeligesmå Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Fikk komme inn på ul+slik registrering og alt såg fint ut med lillen:) Er godt å sleppe å gå å bekymre seg.Men trur nok legen klarte å røpe kjønnet ja.Hehe "Verte ikkje akkurat nokken smågutt ditte"sa han når han regna ut vekta:)
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Så bra alt var ok da. Deilig å få den beskjeden tenker jeg. Og han legen burde nok tenke seg om ja - men han er vel så vant til at nesten alle får vite kjønn på orinær ul. Hva har du fra før da ?
SkravleFruen Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Ojda.. en liten glipp.. hihi ;-) Sa du noe?? Hadde det vært amerika, så kunne du sikkert saksøkt han og satt igjen med en god slant ;-P Bra at du fikk komme til på sykehuset, som jeg skrev tidligere var det nok sikkert greit bare for at du ble roligere og var 100% garantert om at gutten (hihi) ikke tok skade! Gratulerer så mye med gutten da ;-) så får du være forsiktig med bordkanter fremover
3nydeligesmå Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Følte meg ganske sikker på at det var ein gutt,så vart ikkje akkurat overaska men sa ingenting....Trur eg vart litt paff over at han sa det hihi. Har 2 gutter frå før så eldstemann har veldig lyst på ei syste så får håpe han ikkje vert skuffa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå