Ksenia & Anjem Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Sjekket mottatt skatteoppgjør og der ligger jo bare for 2006..noen som har faktisk sett den fra 2007?
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg har lett og lett i mange dager nå, men neida, jeg finner ikke no jeg heller. Irriterene? JA!!! *altaltaltfornysgjerrigavmeg*
Ksenia & Anjem Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Ja skjønte nesten at det måtte være noe..hehe begynte å stusse da jeg fikk igjen akkurat samme beløp som i fjor..*ler* da får jeg bare vente på posten
Gjest Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Ok. Lever ligningen (du kan endre helt frem til 30.april så det er ikke noe stress. Så går du tilbake til hoedmenyen. Der ligningen ligger. Før den er levert står der "utskrift" og "om skjema" til høyre i kolonnen. Nå som du har levert står der "lag ny kopi". Da kommer du på nytt inn på selve ligningen. Når du er der trykker du "tilnake" nede til venstre. Da kommer du tilbake til der som du velger om du vil levere med endring, uten endring og se på gamle angivelser osv. Har du fulgt "oppskriften" min ligger der nå en knapp neders som det står noe sånt som "Se foreløpig oppgjør" Da får du opp det beløpet..
Gjest Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Hoppet over at du da skal trykke "lag ny kopi" da:)
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Fikk det ikke til jeg =(
sprudle79 Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Etter mye styr i går fant jeg også det foreløåige oppgjøret og jublet fordi jeg trodde jeg fikk 18000 igjen på skatten.... Men det tallet du får opp er hvor mye skatt og avgifter du tilsammen skal betale. Du må derfor sjekke årsoppgaven fra jobb for å se hvor mye skatt det ble trukket i fjor for å se om du får tilbake eller ikke. Jeg får da ca 10000 igjen, og det er jo ikke akkurat like mye som 18000- skuffa:(
Gjest Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Ja, det er klart sprudle79. det er jo det som er "utregningen". Hvor mye man skal ha betalt altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå