Gå til innhold

Dere rockering folk! Hva med en utfordring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med å se hvem som får bort fettet sitt raskest?

Hehe, jeg tror nemlig at dere har blitt lurt (hehe, nå blir jeg enda mer populær).

Jeg kjøper en vanlig rockering og rocker løs like mye/lenge som dere.

Tør dere ta den utfordringen?

H V E M ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, liker en utfordring så jeg tar den =)

Skrevet

greit det, jeg tar den jeg...

Skrevet

Men hvor mye og hvor lenge av gangen rocker dere?

Skrevet

10 min morgen og 10 min kveld =)

Skrevet

Vel, pga vekten på den så skal man holde seg innenfo 1-3 min dagen første uken, 3-5 minutte andre uken 5-10 min tredje uken. Deretter skal man aldir rocke mer en 20 min x 3 daglig tror jeg. Jeg har rocket i 1 uke og mistet 1 cm i midjen og 2 cm målt rett over navlen... så da har du jo et mål den førster uken..

Skrevet

Eh....rocke i minst 20 min? 3 ganger daglig? Jammen, det har jeg da slettes ikke tid til. Pokker heller, rocker dere såååå mye da?

Skrevet

og dersom du klarer rocke så mye med en plastikksak fra lekebutikke tar jeg av meg hatten for deg...

hehe, de er jo komplett umulige å bruke..

tar utfordringen jeg også, glatt! :P

Skrevet

eh, ok..så du trodde at vi alle bare lot oss lure til en enkel fad der man står på stuegulvet i 3 minutter og rocker for å bli slanke? Jeg ler.. så teit. Vi skjønner nok alle sammen at man både må trene og spise sunt for å få vekk mageflesket.. Rockeringen er bare et mål på veien. Jeg har tid til å trene i 1 time omtrent hver dag jeg. Men nej, jeg rocker ikke så mye enda da jeg bare er på min andre uke. Folk som ikke gidder å gjøre noe research før de kaster ut en bastant påstand om at folk har blitt lurt irriterer meg.

Skrevet

Jeg rokker sikkert til sammen 10 min 3 ganger daglig, Har rokket i tre uker nå men har ikke fått meg ril å kjøpe målebånd så jeg vet ikke hvordan jeg ligger an til nå. Men det må faktisk en del rokking til for å få noe utbytte.

Men som en over her sa, det er skam vanskelig å rokke med sånn plast ring.. hehe, det fikk ikke jeg til hvertfall

Skrevet

Til og med sambo har troen på denne rockeringen.

"Når det er sååå vondt må det være godt for noe...."

Skrevet

(S)TinkerBelle :

Har du mensen eller??

Det var humor og ironi bak denne utfordringen, ikke et mega angrep på din intellegens.

Reagerer også voldsomt på ditt innlegg til rosa som har mistet kusinen sin. Hva er tanken din bak en slik kommentar.

Hva slags tone er det å komme med til en som er i sjokk og sorg?

Skrevet

åh sukk! ja, det kan du jo godt dra inn i denne tråden her om du vil.. Det gidder derimot ikke jeg!

Nej, jeg har ikke mensen. Er det ikke fryktelig kjedelig å går rundt å tro at folk som ikke synes akkruat det samme som deg eller har hauger av sympati for fremmed-folk har mensen?

Og ja, som jeg sa..jeg tok utfordringen din jeg. Så får du enten ta den eller ikke. Lykke til iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...