Gå til innhold

HURRA! Vi har fått barnehageplass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk brev i dag om tildelt barnehageplass fra 04.08!

Fikk ikke førstevalget, men nr. 2 på listen. Vi tar jo selvfølgelig denne og søker om overgang tenker jeg.

Er så glad det ordnet seg og at vi er med i opptaket!

Lykke til for resten av dere som sitter og venter i spenning. Det er tydeligvis brev på gang ut i disse tider!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh det var en skikkelig god nyhet! Gratulerer så mye :-)

Jeg har jo sett at Erica har det fint med bestemor (selv om bestemor ikke ante at en for henne vilt fremmed dame lekte borte tittei med Erica bak tyggishylla noen meter unna hehe) men jeg tror nok hun har godt av å leke med andre, det har vi jo sett fra playdategruppa vår. Det gjelder jo alle da, tror alle har godt av lekekamerater.

For en flott nyhet å starte helgen med, nå tenker jeg dere er letta!

Grattisklem fra mamma/Mia :-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Det er utrolig deilig når ting faller på plass :-) Og så tror jeg Erica har kjempegodt av å ha andre små å leke med. Samtidig så er det jo supert at hun får en myk start hos dagmamma først :-)

Gratulerer igjen, og lykke til alle som venter på svar!

Skrevet

Gratulerer, så flott at dere har fått plass!

Vi har søkt fra 01. juni og ikke hørt noe enda, så det ser mørkt ut for vår del. Jeg er uansett usikker på om jeg vil bytte barnehage før vi har flyttet. Vi er jo fortsatt på boligjakt og Sebastian er så avhengig av rutinenen sine at jeg nødig vil flytte han to ganger. Vi er dessuten veldig fornøyde med fam.barnehagen han går i i dag, så da får vi bare leve med litt reduserte åpningstider:)

Skrevet

Grattis. Så deilig når det faller på plass. Det blir spennende å se til høsten hvordan det går. Lykke til for dere andre også. Håper det blir plass for alle jeg.

Skrevet

Gratulerer så masse! Vi fikk også brev (samme bydel), og fikk plass på førstevalget fra 18.08. Ble veldig lettet!! Så nå må vi bare finne ut hvordan vi skal gjøre med ferie/jobb osv i sommer. Blir vel ikke mye ferie sammen i år... Men man skal jo ikke klage over det, så lenge Maja har et bra sted å være fra høsten av;-)

Skrevet

Gratulerer så mye! Er en lettelse når ting faller på plass og en kan sette seg ned og senke skuldrene!

Skrevet

Gratulerer så mye....

Vi har også fått 2. valget på den vi søkte på via bydelen, men

har også en søknad inne via jobben.

Kommer til å takke ja til denne siden svarfristen går ut før

vi kommer til å høre noe fra den andre. Dersom vi får den, ringer

vi bare og sier vi likevel må takke nei.

Den fra jobben passer best ved tanke på at vi skal flytte, men

tør ikke ta sjansen på å den før vi vet noe, siden da kan vi ende

opp uten noen plass i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...