Gå til innhold

Den røde vogna på siden her, barnas hus...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den eller vet om noen som har den? Fornøyd?

Har lyst på en ny vign, blir en nummer to vogn. Har en Brio duo fra før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke kjøpt quinny, det er rett og slett drittvogner. Og bagen er utrolig liten på dem, finnes ikke plass til ungen der etter en 3mnd

Skrevet

Å da så.....

Skrevet

Jeg har hørt at de har veldig lett for å velte.

Jeg leste litt frem og tilbake på nett om denne vognen og jeg likte ikke det jeg leste.

Skrevet

Jeg har den- superfornøyd! Kjøpte den for to år siden ( til det dobbelt av det tilbudet..), har brukt den til jenta mi og skal bruke den til nummer to. Jeg synes den er fantastisk god å kjøre, bagen er liten, men holder da lenger enn tre (!) måneder... Tror jeg brukte den i 5 mnd("normal" str. på baby) og kunne da brukt den lengre. Jenta mi var rett og slett så for seg, at hun var ikke fornøyd med å ligge flatt hele tiden. Med sportsdelen kunne jeg velge; flatt eller litt vinkel.

Den har nok sine minussider, men det VET jeg at mange andre også har( har svært mange venninner med baby/barn). Det er jo også selvfølgelig en smakssak. Den var uansett utrolig billig!!!

Skrevet

Jeg har den. Kjempegod å trille bedre enn OTH og flere andre. Vi triller mye og vogna vår velter altså ikke. Klart at en trehjuling er mindre stabil enn en firhjuling, men man har da alltid henda på styret. Du må ha en kjempeunge hvis baggen blir for liten etter tre mndr, men da er jeg jo slik at ikke liker de store baggene igjen da. Føler babyen drukner i de. For utrygg med så mye rom rundt de. Alle jeg kjenner (4stk) som har vogna er fornøyd og har brukt baggen til ungene var 5-6mndr. Da var ungene så sterke og våkne at de ville opp og ut. :) Ser at mange skriver mye negativt om de, men jeg er fornøyd. Beste vogna jeg har hatt og jeg har hatt mange forskjellige.:) Kjempevogn. Man blir vant med den vogna man har. ;)

Skrevet

Var på Barnas Hus å kjøpte den i går. Har hatt tilsvarende vogn til smågutta i 4 år og er fornøyd.

Vogna er stødig og god å trille. At det kan skje at den kan tippe bakover kan jeg nok tro, men kun da barnet er større og sportvogndelen er i bruk og festet som på bildet på siden her.

Men dette gjelder nok alle 3 hjulinger.

En oppegående idiot lar ikke vogna stå fritt med et aktivt barn i vogna denne veien.

Kan opplyse om at jeg har en 4-hjuling som har veltet med en aktiv 3 åring oppi.. MEN jeg har aldri opplevd at 3-hjulsvogna har tippa.

Skrevet

Tror jeg må ta en tur å se på den....

Vi har ikke Barnas Hus her vi bor, hvordan tror dere det er å sende vogna i posten? Om vi får noen til å kjøpe den for oss..får den vel innpakket i esker fra butikken? (vi gjorde det hvertfall med en annen vogn vi har kjøpt tidligere...)

Blir det dyrt?

Skrevet

Om dere får noen til å kjøpe vogna for dere så er det ikke noe problem å sende den i posten. Vogna ligger i pappeske så da er det bare å klistre på en sendingslapp :-)

På Alnabru hadde dem kun igjen fargene blå og sand på sportsdelen og svarte bagger.

Skrevet

har nettopp kjøpt den vogna... har alltid elsket den, og har leeenge igjen til termin, men benyttet sjansen...

alle jeg kjenner, er super fornøyd med den...

de hadde ikke flere bager igjen i rød som jeg skulle, så fikk den nyeste speedi bagen istedenfor... i rød, men den var super fin..hehe

:) alle har noe å si om alle vogner, og finnes allti no positivt og negativt om alle! jeg ville satsa på den

Skrevet

Er en skikkelig drittvogn, hadde den til førstemann. Er ustødig og slingrende, kort i lengde og liten bag. Fargene på vognene er dårlige og bleker i sola. Vanskelig å trille om du snur vogna å trille bakover. Kan ikke snu håndtaket, liten kalesje som dekker utrolig dårlig mot sola. Dårlig lås system og VANSKELIG å selge brukt. Vi fortjener bedre vogner enn dette jenter. Og synes du denne vogna er bra er det fordi du ikke har prøvd mange andre. IKKE KJØP.

Skrevet

Vi velger å ha sportsdelen vendt mot den som triller, da vogna blir ustødig når sportsdelen er vendt fremover. Et kjempe stort minus er at bagen er så utrolig liten. Og for ikke å snakke om den vanvittige dårlige fjæringa. Vi endte faktisk opp med å kjøpe ei simo kombivogn for å bruke som sovevogn på vinteren, da jeg synes at sportsdelen blir veldig åpen til en baby på 5 mnd (på vinter). Nå er poden ca.året gammel, og først nå synes jeg vogna er ok. Han skal få bruke vogna i barnehagen, også skal den kommende lillebroren få bruke simo vogna. Mye lunere for en liten baby. Både mot vind og sol.

Skrevet

Jeg har hatt 6 forskjellige vogner til mine barn og nå har jeg kjøpt denne quinny vogna. Dette er en av de beste jeg har hatt og etter å ha hatt så mange forskjellige vogner så burde jeg ha litt erfaring. Det jeg synes er best med den er at forhjulet kan festes og løses etter behov i terreng. Sportsdelen er faktisk fin og kan brukes når babyen vokser ut av bagen. Det er det ikke så mange andre vogner som kan

Skrevet

Da lurer jeg virkelig på hvilke vogner du har hatt før....og om du faktisk har brukt quinny vogna noe særlig ennå...men men, smak og behag.

"Sportsdelen er faktisk fin og kan brukes når babyen vokser ut av bagen. Det er det ikke så mange andre vogner som kan" - stemmer vel ikke akkurat helt nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...