Gå til innhold

Au, au, au! Vondt i magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Urk, dette føles ikke bra. Fram til nå (er 6+1) så har jeg ikke hatt ubehag i magen. Men nå gjør det skikkelig vondt. Som vonde menssmerter og stikkinger. Og luftsmerter. Det kommer og går liksom. Blør ikke, men blir jo bekymret, da.

Og så jeg som fortalte det på jobb i dag - håper jeg ikke må komme med kontrabeskjed...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg føler akkurat det samme. er i min 6. uke. fikk vite at jeg gravid for 4 dager siden. veldig hyggelig,men jeg blir jo suoer engstelig av disse smertene. ligger våken om nettene og kjenner etter. fikk du spurt en lege om disse smertene? masse lykke til.

Skrevet

Helt normalt! Er bare livmoren som vokser.-) Kan være ganske vond og ubehagelig iblant, men helt ufarlig.

Skrevet

Skjønner hvordan dere har det.Har selv hatt det siden uke 6.Først litt så økte det på.Legen finner ikke noe galt men klarer ikke roe meg helt fordet.Men har funnet ut at smertene er større jo mer jeg beveger meg.Lite i helgene når jeg slapper mye av.Tatt hensyn til dette på jobb hele uka og vært mye bedre.Men så måtte jeg på tur idag og gikk et stykke.Da var det der med en gang igjen.Må kanskje inse at det er bl.Fikk det tidlig i forrige sv også men da kun i ryggen.Ikke noe gøy å gå å ha vonndt opptar tankene hele tiden.Og det sliter meg helt ut.

Skrevet

Så godt å høre at det ikke bare er meg! Er 5+5 idag,og har nesten sånne mensen"kramper" i magen til tider.. varer heldigvis ikke så lenge av gangen, og kommer bare et par tre ganger om dagen, men likevel... blir jo kjempebekymret! Stikker litt i livmora også innimellom, men mest mensenvondt. Kjennes nesten ute som mensen skal kommet vet du, men heldigvis ingen blødning så langt. Puh. Har vært og sjekket på do ganske mange ganger, var på dette tidspunktet jeg begynte å blø sist (hadde en ex.u før jul, men nå vet jeg at det sitter på riktig sted pga tidlig ul) Må vel bare slå meg til ro med at det sikkert skal være sånn da:) Supert å høre at andre har det likedan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...