Gå til innhold

I dag fikk jeg rockeringen min:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men pokker hvor stor den er! Klarte å mokke den stakkars voffsen med den! :/ Nå løper hun ut på gangen når jeg tar den fram! stakkar! Har jo ikke klart å holde meg til kun 3 min i dag jeg:/

Men skal alle leddene være på eller? de må vel det? Har ikke prøvd å fjerne noen ennå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.Hentet min i dag, har hatt pakkelappen liggende en ukestid da..

Katta mi er livredd:-D

Ble også sjokkert over hvor stor den var.

Jeg prøvde å fjerne noen, men syns det ble veldig merkelig form på den.

Skrevet

tror man bør holde seg innafor 1-3 minutter første uka.

fikk min forrige dagen, og første dagen den ble prøvd ble det sikkert så mye som 5 min totalt..og idag når jeg skulle prøve var det jaggu vondt.

ser jeg er litt blå foran på magen og, så skal ikke ta mer idag, og maks 3 min imorgen igjen.

Skrevet

Stakkars dyr! hehe! De er jo litt for nyskjerrige da;)

Tror ikke jeg skal prøve den mere i dag nei, kjenner det svir litt på sideflesket:/

Skrevet

hehe, får håpe det er et tegn på at noe skjer, og at det gir en effekt.

Skrevet

*HÅPER HÅPER* =)

Skrevet

Når bestilte du din? Jeg bestilte min 11.mars og ennå ikke fått den!!! Begynner å bli lettere irritert nå, for betalingen er jo trukket for lenge siden. Grrr! Og ja, har sendt henne mail og etterlyst den. Så i dag har jeg sendt enda en etterlysning, så krysser fingrene.

Skrevet

Jeg bestilte 17 mars! Ei venninne bestilte dagen før meg og fikk den for noen dager siden! Posten er ikke like rask overalt! Håper du får den snart da=)

Den hentelappen var liten og tynn, så se gjennom reklamen før du kaster den! Kan lett komme imellom

Skrevet

åååå.... håper min kommer snart også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...