Gå til innhold

Vedrørende giftering, jeg bruker ikke, han gjør.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde virkelig, det første året, men jeg liker ikke ringer og følte den ble i veien. Ser at det er mange som sørger nå som de i svangerskapet må ta den av en stund, det er jo bare for en stund. Selv føler jeg meg litt slem av og til, for han går rundt med sin. Min ble alltid i veien når jeg skulle gjøre noe her hjemme, feks bake, vaske ol. Når vi skal noen steder sammen, på et eller annet arrangement feks, så hender det seg at jeg tar den på meg, sånn for syns skyld. Men jevnt over, ja så liker jeg ikke gifteringer. Den får meg til å føle meg fanget på et vis når jeg bruker ring. Vi har vært gift i 6 år nå, og ekteskapet er ikke det som får meg til å føle meg uvel, det er bare selv ringen. Vi har det kjempeflott sammen, og jeg kunnet ikke tenkt meg en bedre ektemann enn han. Men av og til, ja da tror jeg at det er sårt for han når han ser meg uten ringen. Men han sier ikke noe, fordi han vet jeg gjør det ikke for å være slem, og han vil ikke tvinge meg til noen jeg ikke kan fordra!

Noen flere?

Signerer med anonym jeg............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) jeg har vært gift i 4 år, forlovet i 5... Jeg klarte aldri å venne meg til ringen, og det var ikke bare det at var ubehagelig, men jeg fikk senebetennelse og vondt i armen av å gå med ringen. For snart ett år siden rotet jeg vekk ringen min, og har derfor ikke gått med den siden, og det er DEILIG!

skulle ønske jeg hadde ringen liggende i smykkeskrinet, men det er godt å slippe. Mannen min synes dette er helt greit, men det er mange som synes jeg oppfører meg dårlig mot mannen min pga dette. Men det viktigste er jo ikke ringen på fingeren, men at jeg er gift i hjertet og hodet:)

Skrevet

Hva med å henge den i et anheng rundt halsen ? Så viser du iallefall ovenfor mannen din at du _ønsker_ jo å ha den på deg, men det er ubehagelig å ha den på fingeren :) Mange som bruker den rundt halsen..

Skrevet

Signerer høstbaby her..

Jeg har hatt 2 svangerskap etter jeg fikk forlovelsesringen min, og har lagt på meg litt.. Jeg får den så vidt på fingeren, og da må jeg i tillegg ha den på feil hånd.. hehe.. har hovnet veldig opp.. Jeg har den i smykket mitt rundt halsen, og det er helt greit for samboeren min.. Da har jeg den ihvertfall på meg, og viser han at jeg ikke prøver å skjule at jeg er forlovet..

Skrevet

jeg hadde også hengt den i halskjede, da viser du iallfall at du ikke "sjuler" den.. også har du den nærmere hjerte;)

Skrevet

kan du ikke ha ringen i et kjede rundt halsen da? :-D

Skrevet

Hei!! Jeg er som deg HI.. Gifteringen betyr ingenting for meg..faktum at vi er gift g har det fint sammen er det som betyr noen..Ringen er jo bare et symbol.. Skjønner ikke vitsen med å ha den rundt halsen heller...Den er jo ikke noe fin som smykke.. Bruker smykket jeg fikk i morgen gave heller... Jeg har ikke behov for å vise frem at jeg er gift..

Jeg vet i hodet og hjertet at jeg er det..det er nok for meg.. Mannen bruker ringen..men det er fordi det ikke plager han..han liker det..men tror ikke han har problemer med at jeg ikke bruker min...

Skrevet

Hei..

Hvis du får dårlig samvittighetfor at du ikke går med ringen, så kan du jo høre med mannen din om du heller kan ha noe annet enn en giftering. F.eks et smykke med medaljong som dere får gravert dato og navn i eller ett armbånd med medaljong på. Hadde jeg gjort hadde jeg ikke likt å gå med ringer.

Skrevet

jeg syns ringen symboliserer noe fint jeg. noe om vi har felles for å vise vår kjærlighet. jeg tror at jeg hadde blitt veldig såret vis min mann ikke ville bruke den fine ringen vi har kjøpt.

hjemme bruker jeg ikke ringen nå da jeg har hovnet opp i fingrene men jeg tar den bestandig på når jge går ut.. føler meg naken uten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...