Gå til innhold

dette kan da virkelig ikke stemme?

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Hørte for en stund siden (husker ikke helt hvor) at en ny regel eller noe sa at alle som fikk barn når de var 20 eller yngre måtte ha jevnlig kontakt med barnevernet. Det stemmer vel ikke? Vil ikke at de skal komme her og snoke bare fordi jeg fikk unge når jeg var 20 heller... Ikke at vi gjør noe galt altså, hehe, men vil ikke ha dem hengende over skulderen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri hørt noe om det...høres ut som reinspikka "bullshit"......

Skrevet

Har jeg ikke hørt om, men jeg ville vel tro 20 var "gammelt nok". De som er under 18 år kunne gjerne ha en slik kontakt siden de ikke er myndige selv..?

Jeg vet ikke.

Skrevet

Ok, det var inderlig bra=) Nekter å ha en eller annen person som skal komme og leite etter hybelkaniner en gang i måneden...=P

Skrevet

ja jeg er jo myndig, og siden staten har bestemt at man er voksen når man har passert 18 vil jeg vel tro de da også lar oss bestemme over vårt eget liv, og om man ønsker barn eller ikke...

Dessuten er sambo 24 så de har ikke noe de skulle ha sagt, jeg har nemlig en voksen til å ta vare på meg...=P

De under 18 er jo en annen ting, siden de enda ikke er myndige.

Skrevet

Jeg var 17 for åtte år siden, var ingen som sjekka oss da :)

Skrevet

Den regelen har jeg aldri i mitt liv hørt noenting om..

Skrevet

Det er nok helt sikkert bare bullshit da. Syns det var litt ekkelt å høre det egentlig...

Skrevet

Tviler jeg sterkt på ettersom en er myndig når man er 18.

Derimot så får en del barnevernsbarn oppfølging fra barnevernet etter fylte 18, ofte frem til 20. (etter hva jeg har hørt, dette er ikke faktakunnskaper)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...