Gå til innhold

Nå har jeg tatt meg en øl......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud så godt det var.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øl smaker dritt. Takke meg til et glass kaldt rosèvin.. :-)

Skrevet

smaker sikkert godt....

Skrevet

Skjønner jo at innlegget er skrevet for å provosere... men en øl høres godt ut, gjerne med spekemat og potetsalat.

Skrevet

Ingen krangling her, hvordan er det mulig? Hadde regnet med en hel masse jeg nå.

Jeg har virkelig ta en øl til maten i kveld.

Hi

Skrevet

Medium stekt biff, fløtegratinerte poteter, salat og et godt glass rødvin. Vil forresten anbefalle de som ikke har prøvd det vinen Patriarck, må ofte bestilles. Men det er verdt vente tiden. Øl er også godt, særlig til grillmat. Om du vil utsette deg selv og barnet ditt for den risikoen er ditt valg. Jeg velger å la være, men det er meg. Vi er alle voksene og må få velge selv, så lenge vi ikke begår uloveligheter.

Skrevet

Hvem har sagt at jeg har drikket alkohol.

Hi

Skrevet

jeg liker ikke øl jeg. uansett om det er med eller uten alkohol. men. jeg kunne godt ha tenkt meg et glass svensk sider på flaske. mmm.. men, må nåkk vente til sen sommern! er jo ikke så lenge til=)

Skrevet

Jeg tok en Munckholm til lunsj idag, jeg...smakte nydelig i solen :-). Har ikke noe savn etter øl med alkohol egentlig, syntes det smaker like godt med de uten ;-).

De første mnd var jeg svindårlig og våknet opp med det som kunne ligne på bakrushodepine og kvalme -minnet skikkelig om rødvinshangover, så fortsatt blir jeg kvalm av tanken på rødvin...æsj!

Skrevet

ååååå...ja det hadde vært godt...:-) Men jeg jobbet til 2 i natt....så da blir det senga i stedet...får se i morgen kveld kanskje...:)

Skrevet

Jeg har hatt lyst på kald hvit vin i hele dag jeg :P Åå så godt det hadde vært nå:(

Skrevet

På 17mai skal jeg kose meg med en strawberry daiquary (vet ikke helt hvordan det skrives)

Da er jenta ute, bare å pumpe seg på morran :)

*gledeseg* til både jenta å drinken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...