AnneM. Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg elsker å lytte til lydbøker når jeg kjører bil. Spesielt liker jeg bøker med spenning eller fengende historier. Siden jeg kjører må det ikke bli lange strekk med kjedelige utgreiinger... Da faller jeg bare av lasset og får ikke med meg en dritt. De bøkene jeg har likt best å lytte til de siste mnd er bla. - Arn-serien - Milleniums-serien (Stig Larsson) - Gulldronning - Perledronning
Pysa Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Drageløperen og Engelen på det sjuende trinn er veldig gode.
AnneM. Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Har tenkt på den, men har lurt på om det er lange konsentrasjonspartier der. Jeg klarer ikke å konsentrere 110% når jeg kjører, så det må være (relativt) enkelt å følge med. Krim er veldig lett på den måten...
Gjest det spirer og gror Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 vet ikke om disse finnes som lydbøker, men folket på Innhaug og ikke uten min datter er utrolig bra bøker!! =)
Kate77 Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Ikke lange partier i drageløperen i allefall. Du kan få den som lydbok for 99,- på haugenbok.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå