$ilje Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 gutten min har begynt med grøt nå og jeg hadde da et håp om at han skulle sove lengre på nettene,men den gang ei.Han er mer våken på natta nå enn han noen gang har vært!Er dette normalt,blir det bedre etter hvert?Tror ikke det er magevondt for han skriker ikke fælt,bare ligger der å sutrer.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Det er dessverre en utbredt misforståelse at alle barn sover bedre med grøt i magen. For veldig mange merkes det ikke noen som helst forskjell fra før til etter grøtstart. Hvor gammel er gutten, hvor mange nattmåltider får han og hvor ofte/lenge ligger han og surer? Min startet med grøt 4 mnd gammel (ikke for nattesøvnens del), da fikk han fremdeles to flasker (á ca 150 ml) på natta. Rundt 5-6 mnd gikk det av seg selv ned til en flaske (á 180 ml i begynnelsen 150 etterhvert). Nå er han 8 mnd og har begynt å sove over nokså ofte, så tror nok ikke det vil bli så alt for lenge til han sover hele natta.
$ilje Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Han er 4 mndr.Tidligere sov han hele natten avbrutt av 2 måltider på ca.150ml hvert.Nå får han også 2 måltider om natten,men våkner ofte mellom,gjerne hver time.Da setter jeg meg ved senga hans og hysjer og da sovner han etterhvert,så våkner han etter 1 time igjen.Slik var han altså ikke før han begynte med grøten.Greit nok at han ikke sover hele natta,men trodde ikke han skulle våkne oftere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå