Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Mi jente på 8 mnd reiser seg opp etter det meste. Stoler, sofa osb. Her i sted var jeg uoppmerksom og hun falt bakover og landet først på rumpa og så ned og slo bakhodet i parketten. Litt rød men ellers skrek hun med en gang så det gikk nok fint. Det jeg lurer på er hvordan dere håndterer denne fasen. Blir det litt knall og fall hos dere og. Litt dårlig samvittighet her!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 så flinke jente du har da det er MYE knall å fall dei første ukene.. spesielt når babyer er så små som 8 mnd ikke så mye "vett" i hodet enda.. men det kommer.. så bare være tolmodige
askeladda Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Blir MYE knall og fall! Gutten min på 10 måneder nå har ramlet og slått seg mange ganger, har til og med greid å velte en stålampe så den velta over han. Men han får utfolde seg, blir trøstet og bært litt rundt når han ramler, og så er det på`n igjen!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Takk, ja hun er litt tidlig men har bare holdt på et par dager. Det er vel slik de lærer å holde seg mer fast. Uff men fikk litt vondt av henne.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 ja, det er ikke så kjekt når dei gråter sånn "mamma, kom å trøst meg gråt" men det kommer seg. tenk på det som litt ekstra kos den lille tida ho vil trøstes
Søtnosmamma Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Vi har også hatt det slik noen måneder nå. Det var verst i starten da motet var tusen ganger større enn vettet. Nå er det rene arbeidsuhell når hun går i bakken - men det skjer. Her en dag dro hun ut en skuff av en kommode så både skuffen og innholdet lå oppå henne. Etter det har hun ikke vært så ivrig på kommoden... Gulp.
happybirthday Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Ja, man må regne med at det blir litt knall og fall. Kan jo ikke klare å følge med hele tiden og overalt heller. Dessuten er det nyttig og viktig erfaring barnet bør og må få, for kunne utvikle seg videre, lære hva som er farlig og ikke farlig, hvordan man kan ta seg for når faller osv... Selv er jeg mer engstelig for tennene, jeg da. Vesla mi begynte å reise seg på to litt over 7 måneder gammel, og det er hennes yndlingshobby nr en for tiden. Er mer redd de gangene hun faller fremover og at det skal være en kant som tar imot fallet, slik at hun ødelegger fortennene eller anleggene under....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå