Gå til innhold

Babycall/babymonitor...Kan dere hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere..

Jeg lurer på hva slags babycall/monitor dere har, og hvilke dere er fornøyd med, samt ikke fornøyd med... Skal kjøpe, men det er jo tusenvis å velge mellom....

Har null erfaring, så tar imot alle svar med et stooort takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde SuperNova til førstemann, kunne ikke vært mer fornøyd.

Klarte nå å miste den ene enheten dessverre, men velger da å oppgradere til Vision Nova. Å bytte merke er utelukket selv om det finnes mange billigere.

Kjenner flere som først har kjøpt andre merker og byttet til Super NOva siden de ikke var fornøyde.

Skrevet

vi har doro, den var ganske billig å vi er fornøyde. det lyser på skjermen når han skriker noe som er et must, på sommeren er vi ofte ute å griller med gode naboer å da er det kjekt at jeg kan se det på den så jeg slipper å lytte til den.

Skrevet

Er det den til avent? super nova 900? Jøje meg, dette er vanskelig.. Er veldig interessert i en som ikke koster for LITE, for jeg vil ha en som holder, er til å stole på, og ikke tar inn andre signaler fra for eksempel mobiler og andre ulyder....

Og hva er forskjellen på super nova(er det den super nova 900 dere har hatt) og Vision Nova?

Tusen takk for svar forresten. Du er til stor hjelp:)

Skrevet

Super Nova er Super Nova ikke Avent nei.

Forskejellen på den og Vision Nova er at sistenevnte er med nattkamera også.

Skrevet

ÅÅÅÅja.. hihi... Driver å surfer meg gjennom jungelen.. Har tittet på denne siden nå, og den vision nova virker bra den, i og med at det er kamera.. Men den virker litt klabbete å ta med seg rundt i huset... Skulle nesten følgt med en slik som super nova har.. Sånn liten hendig som varsler om barnets våkenhet etc.. Eller er du ikke enig? Her er det du som sitter med erfaringene:)

Dessuten står det på super nova sin at det er 16 digitale koder og 16 kanalkoder.. Hva menes med dette..?? Må du for eksempel søke inn de forskjellige frekvensene eller skjer dette automatisk..

Jeg prøver å lese meg til informasjon, men mine spørsmål var jommen dårlig opplyst på sidene...:)

Skrevet

vi har også Super Nova. Kunne aldri tenkt meg noe annet, bruker den hver eneste dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...