Legekjærringa Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Noen som har erfaringer her, hvis man har kuttet ut alt av melkeprodukter selv når man ammer og ikke babyen får i seg noe som inneholder melk....kan det ta litt tid før diareen forsvinner? Eller kan man være så følsom mot spor av melk?
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 det kan nok ta litt tid - noen dager - før avføringen blir bedre.. se ann ei uke iallefall. Dattra mi reageret med blod i avføringen når jeg spiste noe med melk i. Husk at det er melk i ganske mye; kjøttkaker, pølser, sauser osv... hun reagerte ikke på "spor av melk" heldigvis. er du usikker så kontakt lege - vi var hos barnelege og fikk masse hjelp der. hun vokste det av seg før hun fylte 1 år=)
Legekjærringa Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 han har hatt det en uke. Jeg sjekker alt jeg putter i munnen. Han er 8 mnd. Mulig det er et magevirus da....fra å bæsje annenhver dag, bæsjer han mye en gang om dagen og litt flere ganger etterpå. Har telefonkontakt med lege men hun virker ikke bekymret, men det er ikke normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå