hie87 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Noen som har høyt blodtrykk under svangerskapet og har begynt med medisiner? Noen som har erfaringer med dette fra tidligere svangerskap?
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg har hatt høyt blodtrykk hvert svangerskap. Har ikke brukt noe medisiner, de har sett det an hver gang, men jeg fikkf orklart at de prøver å unngå medisiner hvis de kan.
hie87 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 Hvor høyt har blodtrykket ditt vært da? Mitt første svangerskap ble jeg ike medisinert, mitt andre hadde jeg ikke høyt blodtrykk, mitt tredje nå har jeg høyt blodtrykk igjen og går nå på medisiner. Syntes ikke blodtrykk var så veldig mye høyere enn i første svangerskap.
nussie Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde høyt blodtrykk fra uke 31 i mitt første svangerskap,dette bare gikk på,fødte tre uker for tidlig og fikk svangerskapsforgiftning,som gikk på også etter fødselen.ble ganske dårlig. Nå under mitt andre svangerskap begynte jeg med høyt blodtrykk i uke 12 alt,svima av på jobben pga blodtrykksfall! Har hatt tettere oppfølging og følger hele tiden med på det,for legen sier vi evnt må sette det i gang om det stiger veldig på slutten.Jeg gikk et døgn med blodtrykksmåler på meg og.(veldig ubehagelig forresten!) Så ble jeg halvt sykemeldt og nå er formen bedre og blodtrykket var bedre sist.kan regulere det mer selv nå også.Gynekologen min sa at gravide ikke skulle gå på tabletter,han var helt i mot det,han sa man heller skulle slappe av og roe alt det daglige ned noen hakk..og det har hjulpet foreløpig for meg da.krysser alle fingre for at det holder seg stabilt så lenge som mulig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå