♡ snart 3barnsmamma Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Har rådført meg med flere andre, og fått rådet at jeg burde ringe sykehuset for en sjekk, men syns det er litt overhysterisk, så da prøver jeg her inne med dere andre gravide. Jeg er i uke 30. I dag har jeg vært skikkelig kvalm helt siden jeg våknet. Kaldsvetter så fort jeg beveger meg, har hatt hodepine og svimmel deler av dagen (men det kan jo være pga at jeg har fått i meg litt lite mat i dag) og vært i generell dårlig form. Jeg er sykmeldt pga blodtrykket og bekkenet, men har kjørt og hentet barn i barnehagen i dag, og de kjøreturene har vært skikkelig ille, har hele tiden sittet og vurdert om jeg burde stoppe, og følt at jeg har sittet og holdt tilbake oppkast hele tiden. Har ikke kastet opp. Jeg føler jo ikke at jeg er skikkelig syk, har sovet og hvilt hele dagen for å klare å være litt oppegående nå som barna er borte. Mannen min er borte i kveld, men jeg har lovet å ringe han hvis jeg ikke føler at jeg klarer å være alene hjemme med barna. Men så blir jeg altså rådet til å ringe jordmor/ sykehuset at stort sett alle andre, bare for å få en sjekk eller for å høre. Hva syns dere??
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg er i uke 29 og hadde det helt likt som deg her på onsdag... jeg følte også at jeg fikk litt pustebesvær i tillegg til kvalmen... løp noen ganger til doen da jeg trodde jeg skulle spy, men det ble ikke med det... var også veldi svimmel og sånn... Det hørtes veldig likt ut... Det endte med at jeg gikk å la meg i senga og slappa av en lang stund... da jeg stod opp, var det blitt bedre... Neste dag helt borte... hmm... tenkte å ringe jeg også, men lot visst være, men det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite hvis du er usikker;)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Men jeg var egentlig ikke usikker, ikke før andre begynte å kommentere at jeg burde ringe. Siden mannen er borte, det har vært normalt liv i magen og formen ikke har blitt verre så har jeg egentlig tenkt å vente til i morgen i alle fall. Men får se det an i kveld, hvis det blir mer hodepine så ringer jeg nok. Men er jo så upraktisk om de vil ha meg til kontroll, må innrømme at jeg tenker litt på det også. Men er jeg dårlig i morgen så ringer jeg, siden alle anbefaler det.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Ble nesten litt redd for deg når jeg leste innlegget ditt. Det du beskriver kan jo være et tegn på alvorlig svangerskaps forgiftning. Og syns det er litt skummelt at du er alene nå. Ville ikke nølt med å ringe jeg, bedre med en telefon for mye enn en for lite...
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 4. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2008 Huff da. Turte ikke annet enn å ringe sambo så han er på vei hjem nå. Så er jeg ikke alene, samt har bil her. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå