Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Syns det er så lite melk i ene puppen, den andre er nesten dobbelt så stor. Prøver å la han ta den med minst i først...selv om den er såååå sår og vond....ugg
line_n & sara Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 ville tatt en prat med helsestasjonen! iallefall hvis du har en vond og sår pupp!! jeg hadde kjempesåre pupper, og fikk kjempegod hjelp av ammeveilederen på hs! kanskje du har færre melkekjertler på den lille puppen?
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 hei=) har hatt samme problemet selv jeg, den ene evar to bh størrelser større en den andre...den lille var det nesten aldri spreng i mens den andre sto i spenn nesten hele tiden..=S det jeg gjorde var å pumpe meg på den lille mens ungen ammet den "store", slik at babyen ikke ble stressa fordi det var lite, og jeg allikevel fikk stimulert til og produsere mer...nå er tulla snart 5 mnd, og det begynner og jevne seg ut...den ene er fortsatt mye større en den andre, men nå merker jeg ihvertfall at jeg får spreng og kan bidra litt med den andre også::=) var så ille en stund at det så dumt ut med tettsittende klær, så vet det ikke er noe morsomt=) Lykke til hilsen:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå