Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Uff, synes det er bare stress og mas og vonde pupper....når blir det bedre?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 veldig U-enig!! elsker denne tiden med lille gullet mitt. sku ønske den aldri tok slutt nå skal det sies at vi fikk en utrolig grei baby som sover hele natten og spiser godt! og eg har ingen problemer med brystene, har akkurat passe med melk til snuppa! gleder med til neste gang jeg får baby
kokosyklus Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Ja, jeg synes også det har vært tungt. hadde også såre pupper i begynnelsen. Det har gått over nå, heldigvis. Jeg synes det er litt stusselige dager, uten noe særlig input enn babysnakk. Prøver å få med meg nyheter så jeg har litt å diskutere men som regel er jeg for sliten til å få med meg hovedpoenget. Så sitter igjne i en diskusjon uten særlig å fortelle enn "overskriften"... Savner litt tiden da frokost ble inntatt i ro og mak med en kopp te. Nå hiver jeg i meg frokosten stående ved benken og tekoppen som jeg kokte i optimismens ånd forblir urørt. Kald middag er blitt en vane. Vaske håret og sminke seg er en luksus man ikke alltid kan unne seg. Dusje på ett minutt er blitt min spesialitet:) Dette er nok kun en overgang og det blir helt sikkert bedre etterhvert. Noen av mine venninner sier det blir bedre etter 6 mnd. Vi får se:)
malingus Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg synes og det er ganske stusselig til tider. Ofte helt gal av bare babyprat, babylykke og mas. Jenta mi er verdens beste og angrer jo selvfølgelig ikke på at jeg ble mor. Men synes ikke denne tiden er så mye å skryte av. Og jeg har også en relativt rolig unge, som sover ok på natten. Får dusje og nesten alltid sminke meg (hvis jeg vil), spiser frokost og varm middag.
Gunda Gråtass Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Syntes det ble bedre da jenta mi ble 3 mnd. Da hadde vi fått til ganske greie rutiner og fikk litt mer "normale" dager igjen!
malingus Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Jenta mi er 5 mnd. Har fortsatt ikke spesielt mye rutiner. Eller for å si det sånn, med en gang vi har fått på plass en rutine og føler at vi begynner å skjønne ting, forandres det. Synes bare det er kjedelig å bare treffe "barsel-venninner". Snakkes jo bare om babyer... Gleder meg til å begynne å jobbe igjen!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Jeg syntes det ble bedre etter ca 2-3 mnd. Likte heller ikke den første tiden noe særlig. Etter hvert som barnet blir større og gir mer respons, så synetes jeg det ble mye bedre. Handlet nok også om å bli kjent med ungen.
Nosa Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Mine to forrige barsel perioder har vært preget av stresset mor og barn, endelig med tredjemann har jeg funnet roen og har nok erfaring slik at jeg ikke har gjort samme "feil" som sist... ingen såre pupper denne gangen! Så er ungen så snill og sover masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå