Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 er d sånn at alle guttebabyer sover lite..å er mer urolig enn jentebabyer? eller kan gutter og være en drøm å være både rolig og grei? dumt spm?ja kanskje..
MrsL1 Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 har aldri hatt jentebaby, så har lite og sammenlikne med... men.. min sønn som nå er 4, har vert helt herlig fra dag 1. sov passelig mye... flink og sove, var ikke mange mnd før han sov hele natten (3-4mnd) Så kan ikke si påstanden passer med min sønn iallefal, som jeg aldri kunne klage på verken søvn,sutring, utvikling eller noe som helst annet... et lite drømme barn faktisk... hehe... håper jeg er like heldig denne gangen, men er vell ikke så sansynlig:p
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Lurer på hvor den informasjonen kommer fra...Her har i allefall gutten alltid hatt et godt sovehjerte og er en rolig type... Har ei nabo dame som sier heller 10 gutter enn ei jente.. Men det har nok med at ho har fire jenter som er sytete og klengete osv, men guttene hennes er kjempe snille og hjelpsomme...så tror ikke en kan knytte slike påstander til kjønn,,,,
enik<3M06&L08<3 Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 stemmer ikke har iallfall, han hadde legge rutiner når han var en uke gammel, sov hele natta når han var 3 mnd, når han var et halv år fikk han pupp rundt 7 om morgen og sovnet igjen til alt mellom 10-12. alltid vært flink og legge seg...*drømme unge* så nei, den påstanden stemmer nok dårlig.. håper den kommende gutten blir sann å, men så flaks har jeg vel ikke! hehe
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jeg har to gutter og begge sover som bare det:) Min erfaring av andre som har jenter er at ofte de er vanskeligere som babyer.. Sover mindre osv. Men vet om de som sover mye også altså Det er vel forskjellig tror jeg hvordan barn er... Uansett så syntes jeg de er like gode:)
Gjest Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 hehe.. tviler på at det stemmer.. Både jenta og gutten min har vært like umulige, begge to... hehe..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 min søte lille sov veldig ujevnt som baby. bare korte dupper på dagen, og jeg hadde natt-amminger frem til 6-7 mnd. etter det har han våknet kjempetidlig, og da er han veldig våken.... vet jeg var omtrent sånn selv, så tror mer på arvelighet enn på jente/gutt-varianten....
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Kan da umulig være noe hold i en sånn påstand!! Diskriminerende!!!
300804 Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Har en sønn på snart fire. Han har vært en drøm siden han ble født. Var oppe en, av og til to ganger per natt da han var nyfødt, da han var ca 3 mnd sov han natta gjennom. Og har gjort det siden, med unntak når han har vært syk da.. Nå er klokka ti over ni, han la seg til vanlig tid i går,men sover fremdeles. Og om han ikke sover så lenge i helgene alltid, så får vi sove.. Han kommer ikke inn og vekker oss.. Nå skal jeg ha gutt nr to i juni, og de fleste sier at det skal jeg være glad for, da gutter ofte er enklere enn jenter.. men ikke vet jeg.. Er nok veldig individuelt. Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 min gutt på snart 7 år er en drøm å ha med å gjøre..så som så når han var baby da,sov veldig lett,å var mye våken..men nå når han er blitt større så er han en veldig grei gutt som aldri sutrer å tar ting som d kommer..behagelig.. jenta mi sov som en stein fra første dag,å fortsatte,hu er 4 år nå å er en drøm å legge..meeeen hu er helt anderledes fra gutten,hu er mer sutrete,å mer krevende i oppførsel..selv om hu er en rolig jente ,så er hu "vanskligere" å ha med å gjøre hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå