Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei dere.. Jeg lurer på hva slags babytalk(det heter ikke det, men står heeeelt stille her. Sånn som barnet har på rommet og vi f.e i stua;)) dere har, og hvilke dere er fornøyd med, samt ikke fornøyd med... Har null erfaring, så tar imot alle svar med et stooort takk:)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Baby call:-) vi har avent sin fra philipps, er veldig fornøyd med den:-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Hihi... Stemmer.. var det det het ja:) Hva er det som er så bra med den da? Trenger litt info og detaljer fra erfaren brukere:)
Gjest Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Hei! Vi har akkurat kjøpt vår. Doro har akkurat kommet med denne, BM50. Vi kjøpte den på internett(www.meeter.no), kr 597,- + porto(totalt kr 726,-) Jeg vet ikke hva den koster i butikken. Vi fikk den dagen etter at jeg bestilte(bestilte før kl 11 på formiddagen). Doro bm50 benytter avansert digital teknologi(kjempe bra) for å oppnå krystallklar lyd som er både sikret og fri for forstyrrelser fra annet utstyr. For deg og ditt barn 5 rolige vuggeviser 2 veis kommunikasjon(du kan prate til barnet) Perfekt lydkvalitet Viser temperaturen der barnet er Du kan ha foreldreenheten til strøm eller batteri(disse lades opp) Du kan ha babyenheten til strøm eller batteri(disse kan ikke lades opp). Lykke til!
Gjest Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Ja, som du skjønner er vi sålangt fornøyd med den. Ikke var den alt for dyr heller. Du kan også lese mer om denne babycallen på doro.no http://www.doro.no/products/viewproduct?p=343&c=13&highlightword=bm50
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jippi!! Tusen takk for svar. Dere er til stor hjelp:) Skal sette meg inn i denne jeg:)
Gjest Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Vet mange også er fornøyd med supernova. Vi har TopCom, og er fornøyd, men vet om så mange som er misfornøyd så jeg vil ikke anbefale den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå