Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 lurte på detta med selvangivelsen jeg da.. ser det er noen som har fått brev i posten men det har ikke jeg og etternavnet mitt begynner på V, går det alfabetisk? dere som har V som forbokstav i etternavnen, har dere fått selvangivelsen?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg vet navet ditt, jeg vet navnet ditt, hihi Alt bra med deg snuppa? Kjenner ei med V hun har ikke fått...
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 kan si med en gang at det IKKE går alfabetisk. Mannen min fikk sin i dag og vi er gift...min var ikke med .....
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 jeg veit navnet ditt oxo, hoho, så right back at ya =P her går alt bra =) prøvd å se etter deg på msn men sjeldent menneske og se, hvor er det blitt av deg??? =P åssen går det med deg da? hmm, da kommer vel selvangivelsen i neste uke eller no da, men dritt å vente, hrmf!! har du fått eller?
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2008 trodde det gikk alfabetisk jeg da, men får håpe den kommer snart da... går det etter hvor du bor da? eller er alt tilfeldig? har bare lyst til å vite svaret jeg!! =P
Gjest Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Det går nok ikke alfabetisk, nei. Mitt starter på A, og jeg har ikke fått :-(
3b@rnsmor-30* Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 veeel... her har jeg fått og ikke mannen, og vi har samme etternavn... og hos mamma og pappa har pappa fått og ikke mamma, og samme etternavn på de også... vi begynner på S alle sammen...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Neeeei, det gjør du vel ikke,... Jeg har ikke skrevet det riktige navnet på facebook jeg, haha!! (Eller.. kanskje jeg har gifta meg den siste tiden, hihih:p ) Jeg er der heeele tiden jeg, men jeg har blokkert deg, er sååå lei av deg nå altså. Etter ølen du tok.. Så ble det for mye for meg.. HAhahahaah=) Neida, Daniel er syk, så gidder ikke å sitte på msn. Dessuten så har jeg vinni så mye på poker den siste tiden . Prioritert pokeren fremfor msn, hehe Kan komme på ikveld etter D er i seng, hvis du er da..? Ellers bare bra, sier ikke mer nå, for da har vi ikke noe å snakke om på msn. Dessuten må jeg være sikker på at du er der, så du får vite hva det er, hehe:) Verken jeg eller T har fått.. :/ Tror han får baksmell, huff...
Gjest Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Jeg har både V og D. Mannen har bare D Vi har heller ikke fått.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2008 jeg har nok mine metoder på å finne ut navnet ditt snuppa, veit hvor du bor oxo skulle ikke vi gifte oss da?? jaja, er jeg kvitt deg ihvertfall, *danse og være glad* du tok en øl du oxo så ikke kom her og vær jomfru maria =P haha... leit at D er syk da, må sende mange bli frisk klemmer til han =) åff kårs kommer jeg på msn etterpå, må bare se an på når Ella sovner, hun har begynt og skli litt ut igjen med sovemønstret sitt aiai, nå er jeg nysgjerrig på hva som har skjedd, hehe.. sender deg meld så fort jeg kan komme på msn æsj, baksmell er dritt, får igjen jeg da =D men hvor mye veit jeg ikke enda
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Nei, du vet bare at jeg bor på Kløfta, ved siden av fengslet. Og det kan være langt unna fengslet også da. "Ved siden av fengslet" trenger ikke å være 100% i nærheten. Oops... Søren.. Får skille meg jeg da, hehe Haha, jeg tok ikke en øl nei..!! Jeg tok TO!!!! Ja, han er mye bedre idag. Men feberen har begynt å komme litt nå utpå kvelden igjen..:/ Håpe at imorgen er siste dagen....=) Kjedeli med Ella da. Får håpe det bedrer seg! Duu, bli med på VIF-RBK den 20april da I klanen;) hehe Hehe, det er ikke så veldig spennende da, så ikke forvent deg noe hehe Jeg har frikort, så står i null jeg Heldigvis.
Tia med 2 ♀ Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Vel etternavnet mitt begynner på J og jeghar ikke motatt den enda. Tror at de sender ut alfabetisk men er ikke sikker. Et eller annet system må de jo ha når så mye skal sendes ut.
fox`y Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 mitt begynne på v men æ har ikke fått,ingen andre i familien heller da.. bor i trondheim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå