Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Håper formen til frøkna er såpass at hun "tillater" at pappa og hun er hjemme i kveld og at du får svingt deg på fest:-) Krysser fingrene for det!!!!
Karomamma Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Takk for gode tanker Hun var ikke helt i slaget, men jeg gikk på fest uansett. Hun hadde kastet opp i natt også, men formen virket litt bedre i dag. Det virker som matlysten er på vei tilbake også Karopappa og snuppa har vært på trikketur til byen i formiddag og kjøpt blinkesko. Hvilken lykke!! Det var kjempegøy på fest, med forskjellige musikkinnslag og UTROLIG god tapasmat. Nam nam, aliolien var helt rå!! Vi havnet selvsagt på bar etterpå, danset og skrålte og drakk store glass med dyre drinker. Moro som sagt, men jeg kjenner i dag at jeg kunne ha droppet den siste mojitos'en..... Aktivitetsnivået blir nokså lavt i aften, blir nok ikke noe mer dibbing.... Karopappa gikk nettopp til byen for å høre noen venner av seg på spillejobb. Nesten litt godt å være alene, hehehe... En av bartenderne har praksis i barnehagen til Karosnuppa. Jeg synes det var noe kjent.... Oooops
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå