Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hvor finner jeg svarte sko til baby? Har sjekket H&M, Lindex, Cubus, Kappahl, Reflex (klær), Obaibi... Skal ha til bunad... Nærmeste fine jeg fant var hvite pensko på H&M, men det er ikke noe fint til bunad synes jeg.
Frk. Vable Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Har du prøvd Tommeliten og de andre barnebutikkene på Lagunen? De har endel "pentøy" tror jeg.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Nei, det har jeg ikke prøvd. Jeg får ringe opp og høre og kanskje ta turen i morgen da...Takk!
TA 1980 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Sjekk økonomi sko eller sparkjøp, der har jeg sett svarte fin sko. Vist det ikke er noe spesielle merke du er ute etter da.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Skulle akkurat til å foreslå sparkjøp jeg også. Der har de nok ganske sikkert.
persillelille Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Paa Sparkjoep og OBS selger de iallefall bunadsko til smaa barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå