Gå til innhold

Er du for/mot EU-medlemskap?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig ambivalent, men heller mot å være for.

 

Fordi jeg globalt sett tror det kan være nyttig med en sterk koalisjon i Europa, når USA etter hvert svekkes og andre enda mindre sjarmerende stater er up-and-coming. Og fordi det er sunt for den såkalt norske folkesjela og måtte forholde seg til andre.

 

Men det har absolutt mange negative sider, hvorav suverenitetsavståelsen nok er verst.

Skrevet

Helt enig. Nordmenn flest vil nok holde ekstra godt på friheten da vi faktisk ikke har hatt den så lenge.. Men et veldig interessant spørsmål som jeg håper flere tar seg tid til å svare på.

Skrevet

For.

 

Norge burde ha stemmerett i Europa, og ikke bare "sitte på gjærdet" med ryggen til.

Skrevet

Mot.

Jeg tror Norge har større påvirkningskraft globalt alene enn innen det byråkratiske kaoset i EU.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...