mim26 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 er d noen der ute som vet om en plass man får kjøpt tfk jogger twist rimelig.....????
neekap Skrevet 11. april 2008 #2 Skrevet 11. april 2008 kjøp på nett, på babyland.se. De sender ikke til Norge (like greit, så slipper du momsen). Opprett en poste restante adresse i f.eks Strømstad så sender de den dit og du henter den etter en ukes tid. Jeg betalte SEK 3500,- tror jeg + 70 kroner i frakt. De hadde ikke bager da jeg kjøpte den, kun sportsvogndelen.. Lykke til !
mammatilsommeren Skrevet 12. april 2008 #3 Skrevet 12. april 2008 Dette var billig! Men ser det er 07 modellen da...
69modell Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Hei! Vi har bestilt 08 modellen (var litt leveringstid men var ute i god tid) til ordinær pris både sportsvogndel og bag, men kjøpte stellekommode på samme sted og sparte et par tusen på å innhente tilbud og prute litt. Bare et tips.
miobell Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 finner ikke TFK joggster twist på deres nettsider.. hmmm.. kan jo være jeg som er dum :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå