Gå til innhold

Fant mugg i småfolk middagsglasset!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men finner ikke noen nettside jeg kan klage på! Kommer ikke inn på den siden som står skrevet på glasset! Noen som vet hvor jeg kan klage?

Skikkelig ekkelt var det,helt hvitt lag oppå hele glasset:S Det er helt nytt å ikke gått ut på dato..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Då er nok vakuumsikringa i lokket ødelagt. Du kan jo klage til butikken der du kjøpte det:)

Skrevet

Må du klage på det da?

Helt greit å få et nytt glass i butikken, men alle vet jo at sånt kan skje med vakumsikret mat.

Synes alle skal klage på alt jeg.

Skrevet

Gå til butikken.Får nytt glass der...Eller håper du at småfolk skal sende deg et trailer lass;)

Skrevet

Ikke gå tilbake til butikken da får du bare et nytt glass. Send mail til Tine, det er de som eier Småfolk. Finner nok link videre på tine.no, hvis ikke sender du det direkte til Tine.

Det er ikke bare for å klage og få masse i erstatning en bør gjøre dette, men produsenter vil faktisk ha tilbakemelding om når ting ikke er som det skal være. Det er den eneste måten de kan bli bedre på, og en måte å oppdage svikt tidlig.

Skrevet

Det har vi opplevd også!!! Vi fant en nettside når vi søkte.....det tok vinter og vår før svaret kom og erstatningen var 100,- om man oppga kontonummer.....noe vi aldri gadd. Det viktigste for oss var å varsle om det vi fikk.......tydeligvis ikke helt gode rutiner...

Skrevet

Det er ikke for å få noe igjen! Men tenkte liksom at de ville vite om negative ting for å vite det;) Skjønner jo det at det kan skje,men da er de klar over det iallefall! Takker for svar:))

Skrevet

Det er jo sånn som skjer - men man sjekker enkelt om glasset er ordentlig tett ved å trykke på lokket. Klikkelyd = vacuumet har gått ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...