Gå til innhold

hva ville dere smarte damer gjort med dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

ved mistanke om en uvi på snuppa her i huset nå på en fredag?? hun har egentlig klaga i uker på magevondt innimellom, men jeg fikk ikke legetime før den 24 da det ikke var akutt.. men de siste dagene har hun klaget på at hun er sår når hun tisser, men er ikke synlig rød i skrittet eller noe..

ikke feber eller andre plager i forbindelse med mageklagingen!

skal jeg da vente til mandag og kontakte legen min, eller kontakte legevakta for å finne ut om det er en uvi??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakt legevakta. Ei helg er lang tid for en liten en, hvis det er vondt. Dessuten er det viktig å komme raskt i gang med behandling. Fort gjort å levere en tisseprøve på legevakta

Skrevet

Det finnes selvtest for urinveisinf. på apoteket. Ta en sånn test og hvis den er positiv- ringer du legevakten og forteller det, da får du resept.

Lykke til;-)

Skrevet

du bør ikkje vente til over helga, fordi det då kan utvikle seg til nyrebekkenbetennelse, om det er UVI. Og det er VONDT, det.

Skrevet

Ring legevakta du!

Vi har akkurat kommet hjem etter flere dager på sykehuset pga. UVI som ikke ble oppdaget, og utviklet seg til nyrebekkenbetennelse.

Ble sendt med ambulanse midt på natta, med en liten gutt som hadde kramper og over 41 grader feber.

IKKE GØY!

Skrevet

hadde det vært jenta mi hadde jeg ring legevakta uten og tenke meg om en gang .... !! Hadde ikke latt henne gått og hatt vondt hele helgen ... !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...