Gå til innhold

Trenger litt hjelp her...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en alene mor som har ei lita ei som ble født i nov06 og venter tvillinger i juli08... så nå har jeg fått bhgplass til henne fra aug av... men d jeg lurer på er... får jeg ikke støtte fra trygdekontoret til bhg til henne så lenge jeg går hjemme med 2små? er d noen som kan svare meg på dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan søke, men jeg tviler på at du har rett på det.

 

En må være i aktivitet utenfor hjemmet, eller reell arbeidssøker for å få det.

Skrevet

Tenkte jeg kunne ta med at siden du venter 2, så kan det hende du kan få bhg dekt av sosialen/barnevernet, som avlastning el l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...