vimsesvimsen Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei! Jeg er gravid i uke 14. I begynnelsen av graviditeten hadde jeg mye menssmerter, men dette gav seg litt etterhvert. I natt våknet jeg av menssmerter i mage og rygg, samt smerter i lyskene. Det varte i ca 20 min., så sovnet jeg igjen. Har snakket med legen i dag som mente det er livmora som strekker seg. Men han mente at om det kom igjen i helga, så måtte jeg ta kontakt med føden og snakke med jordmor der. Er det ikke vanlig å ha slike menssmerter utover i svangerskapet da? Men så sterke at man våkner av de? Hååååååper noen kan berolige!
NormaJean Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 vet ikke hvor mye jeg kan hjelpe, men jeg hadde også masse vondt en periode. krampe lignende. fikk også beskjed om at det var nok livmoren som strakk på seg. Det gikk over rundt uke 15-16. Nå er jeg masse øm i magen/livmoren, nesten litt verk. Men ignorerer det bare, tenker at sålenge jeg kan kjenne guttungen sparke og jeg ellers føler meg frisk får jeg tro på det legen sier:) er 20. uker på vei
*Super*Mamman* Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Hei du! Slike smerter har jeg også hadd masser av.. Spesielt under mitt første svangerskap. Og ja, de var så kraftige at jeg våknet av dem. Håper alt står bra til med deg også
MiEli Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 visst du er veldig engstelig så hadde jeg ringt føden og spurt, kanskje du kan få en sjekk eller at de kan berolige deg. Det er jo ikke bra å gå å bekymre seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå