tobylina Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg har tatt frem gamle bodyer etter jeg kjøpte bodyforlenger, det er genialt! Trenger ikke å kjøpe body på flere måneder så lenge lillejenta ikke får for lange armer! Kr 98 for to stk, kjøpt på nettet. Anbefales! www.vidunderbarn.no
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 bra tips! (men nå er det tomt på lager....) det går også an å klippe opp en gamlel body og lage selv.
tobylina Skrevet 4. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2008 Enda bedre tips å lage selv! Selvfølgelig, det er jo bare å klippe opp en body.... :-D D som man kjøper er bomull med strikk mellom knappene. Men det er jo like enkelt å bare klippe av tøystykke med knappene selv kanskje...
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 tenkte jeg skulle finne fram saksa etterpå, for syns str68 bare har svippet innom før det må pakkes bort igjen. så var det å velge en body man vil klippe i da...
mamman til to gutter Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Her blir bodyene korte på armene før de blir små noen andre steder:-(
Sommerfugl78 Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Høres genialt ut.....men hvordan ser den ut??
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Hvordan funker dette?? Skjønner ingenting jeg, hehe..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Ehh....er det egentlig sååå genialt da, hvis det koster 98 kr for 2 stk? Kjøper alltid bodyer på salg jeg, det er bestandig salg ett eller annet sted og da koster bodyene mye mindre enn 98 for 2 stk.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Du trenger jo ikke én forlenger til hver body da dumma!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 oh my gådd, ser de har tøybind der også! Er det virkelig noen som bruker det?? I 2008?? *sjokka* Smart med bodyforlenger, men er jo såå moro å kjøpe nye klær når de må opp en størrelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå