Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt frem gamle bodyer etter jeg kjøpte bodyforlenger, det er genialt! Trenger ikke å kjøpe body på flere måneder så lenge lillejenta ikke får for lange armer! Kr 98 for to stk, kjøpt på nettet. Anbefales! www.vidunderbarn.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ble anonym av en eller annen grunn

Skrevet

Høres jo kjempebra ut. Bomull eller ull?

Skrevet

bra tips!

(men nå er det tomt på lager....)

 

det går også an å klippe opp en gamlel body og lage selv.

:)

Skrevet

Enda bedre tips å lage selv! Selvfølgelig, det er jo bare å klippe opp en body.... :-D D som man kjøper er bomull med strikk mellom knappene. Men det er jo like enkelt å bare klippe av tøystykke med knappene selv kanskje...

Skrevet

tenkte jeg skulle finne fram saksa etterpå, for syns str68 bare har svippet innom før det må pakkes bort igjen.

så var det å velge en body man vil klippe i da... ;)

Skrevet

Her blir bodyene korte på armene før de blir små noen andre steder:-(

Skrevet

Høres genialt ut.....men hvordan ser den ut??

Skrevet

Hvordan funker dette?? Skjønner ingenting jeg, hehe..

Skrevet

Ehh....er det egentlig sååå genialt da, hvis det koster 98 kr for 2 stk? Kjøper alltid bodyer på salg jeg, det er bestandig salg ett eller annet sted og da koster bodyene mye mindre enn 98 for 2 stk.

Skrevet

Du trenger jo ikke én forlenger til hver body da dumma!

Skrevet

oh my gådd, ser de har tøybind der også! Er det virkelig noen som bruker det?? I 2008?? *sjokka*

Smart med bodyforlenger, men er jo såå moro å kjøpe nye klær når de må opp en størrelse :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...