♥Cherrypie♥ Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei. I januar fikk jge tilbake mensen etter fødselen,datteren min var da 11mnd. Jeg fikk den den 20 januar og den 20 februar.Før hadde jeg en syklus på ca 28 dager.Nå var den blitt til 32 dager. I februar bestemte jeg meg for å begynne på Yasmine p-piller. Kom litt seint igang med disse, ca 2-3 dager etter at mensen hadde begynnt. Gik på disse i 5 dager så sluttet jeg pga at jeg ikke tålte dem. Mensen kom på dag 36 i syklusen igjen. Kan denne ha blitt forskjøvet pga p-pillene? Hadde litt små murringer i magen før mensen å da jeg begynnte å blø blødde jeg normalt som en mensturasjon i 2 dager, pleier ikke blø mye å dte var det heller ikke nå. Blodet var veldig lyst og den tredje dagen begynnte det å blø veldig sparsomt men fortsatt friskt, å resten av dagene kunne jeg blø fks litt om morgenen bare og om kvelden,blodet var ikek brunt da men helt friskt.. Syns denne mensen var litt rar.. Alt dette varte i 5 dager så var det slutt. Jeg merket stikninger i eggstokken dagen før blødningene slutta..dagen etter fikk jeg mer stikninger og murringer både i høyre eggstokk og i ryggen. Har hatt dette i 5 dager nå å det sitter mest på høyre side,kjenner det i venstre på samma måte og avogtil men mye svakere. Kjenner også det er litt ubehagelig fra eggstokkene forbi hoftene på innsida op litt opp. Nå er er det murringene i ryggen som jeg kjenner best, den sitter i korsryggen å er ganske ubehagelig. Syns dette er så rart,har adri hatt sånn før rett etter mens slutt. Alltid rett før mens og etter fødselen da jeg fikk mensen tilbake har jeg den ene gangen kjent det ved eggløsning.. Er det normalt å kjenne sånt? Tenker jo på at det kanskje ikke var vanlig mensen, kan festeblødninger være sånn? Tenker alle muligheter her.. Grunenn til at jeg tenker på graviditet er velg først og fremst fordi jeg har hatt mens murringer og stikninger siden dagen før mensen slutta! Å jeg har det enda..er jo på 5 dagen her:( Testa negativt med cb idag tidlig så om jeg er gravid må jeg ha blitt det for 14 dager siden ca å hatt en veldug sen el.. Noen som har noen innspill til meg? takkerfor svar altså!! )
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hvis det er 14 dager siden EL og gravid-testen er neg. så vil jeg ikke satse på at du er gravid - sorry...
♥Cherrypie♥ Skrevet 5. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2008 prøver ikke å bli gravid men holdt alle muligheter åpne, skjønner ingenting av kroppen min nå. noen som har opplevd noe av d samma?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå