Gå til innhold

Hvor stor seng har dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

150*200, er stor nok, men liker ikke selve senga så nei jeg er ikke helt fornøyd.

Skrevet

180x200.....kunne ikke vært en cm mindre ; )

Etter oppussingen nå ønsker jeg meg en rund seng, hvertfall 200 cm i diameter...

Skrevet

Har 150*200. Er ganske fornøyd.

Skrevet

1,20 m, er så absolutt ikke fornøyd, men ligger der som oftest aleine da.. Kunne klart meg godt med en 1,80 m:) Så er den ikke så fin da, men det gjør jo ingenting, ikke mange som skal se sengen heller.

Skrevet

200x200.. stort og deilig.. tror ikke det er så vanlig og få tak i så store senger egentlig.. eeeelsker senga vår=)

Skrevet

Stor forskjell fra 150-180?

Vi har 150 nå,men får ny i morgem,180..Ser for meg at den blir kjeempe stor og at det blir mye bedre plass når begge ungene kommer smygende på natta=)

Skrevet

180*200, kunne ikke hatt en centi mindre! Og JAAAA, enorm forskjell på 150 og 180

Skrevet

har 180 å det er fantastik:)god plass til hele gjengen:)

Skrevet

150, perfekt når vi er to, men LITT trangt når de to minste vil ligge i mellom....mulig setter den ned i kjelleren når vi får ordna gjesterom der og kjøper oss ei på 180cm senere...vi har jo mer enn stort nok soverom ( 16kvm)

Skrevet

200*220.. Elsker at den er så stor.. Kunne klart oss med 180*200 også.., men gud så deilig.. =)

Skrevet

150x200

Forsåvidt grei seng, bare litt trang når ei på litt over 80 cm skal ligge på tvers.

Skrevet

200cm*210 cm. Deilig og STOR!!! :-) En hel madrass og siden madrassen er så stor så har vi fått en møbelsnekker til å lage selve sengen til oss etter en tegning fra meg.. kjempefornøyd!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...