Gå til innhold

Flere som kjeder livet av seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sykemeldt i 10 uker nå, om 2 uker begynner "permisjonen" men er jo sykemeldt til da. Grunnet BL. I begynnelsen var det deilig å slippe den tunge jobben min og magen var ikke så veldig stor. Men nå som uke 36 har startet, magen er gigantisk og jeg har ikke krefter til noen ting, da merker jeg kjedsomheten.

Orker ikke husarbeid, enda jeg har mer en nok som trengs å gjøres. Orker ikke bake eller lage noe.. Bare sitte/ligge på sofaen. Skulle gjerne gjort så mye men alt er tungt å slitsomt.

Jeg gleder meg til å få ut babyen nå.. Det er begrenset hvor gøy tv og bim er dag ut dag inn.. uff..

*klagelitt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaa, jeg kjeder livet av meg!!

Vært sykemeldt lenge pga bekkenløsning jeg også, men nå er jeg i permisjon da, termin om 10 dager.

Har ikke NOE husarbeid å gjøre (eller kunne vaska kjøleskapet og rydda i de øverste skapene på soverommet, men det gidder jeg ikke).

Sitti å tråla nettet etter noen bakeoppskrifter, men mangler èn ingrediens uansett hva jeg finner!

*åhhhhh*

Driver egentlig å broderer da, men det som mangler nå ser såå vanskelig ut, så orker ikke begynne på det! =P

Skrevet

JEPP...melder meg inn i klubben...vært SM siden 1.Desember...og det var greit i sånn ca to mnd..så ble jeg vant med det...og stulla rundt i huset og shoppa litt,vasket tøy til lille sprelle i magen sin..så ble jeg dårligere,vondt i hodet og trøtt så jeg nesten ikke gjorde noe...nå MÅ jeg ligge p.g.a plodpropp og holder på å omkomme!!!

jeg er jo max sosial til vanlig og det eneste jeg er sosialt med nå er datan....og tv...så lenge jeg orker det...ellers så er det bare å lukke øynene i gjenn å hvile....DETTE blir lange dager frem til termin 27!!!!!!!!!!

Frustrerende hverdag for meg om dagen altsååååååå.......

Skrevet

Samme termin vi da, Ruge-hufsa :)

Har også vært sykemeldt i flere mnd grunnet bekkenløsning, bruker krykker og sleper på venstrebenet som en gammel sjøhulk..

Umulig å finne gode stillinger om natta og nå har halsbrannen slått inn for fullt. Har ikke følt for å klage tidligere, på tross av laaange dager og liten bevegelighet i tillegg til mye smerter. Men etter en dag med regelmessige rier på mandag, UTEN åpning (lille bebis og frk Livmor har helt klart motstridende interesser.. heheh) ble jeg sendt hjem igjen fra føden og denne uka har vært lang og ubrukelig i grunn.

Prøvde å henge opp en vask i går, og tok inn og ut av oppvaskmaskinen. Resultat: Symfysen slo seg HELT vrang og jeg har omtrent ikke sovet i natt. Men det er ikke lenge igjen nå!!

Har en times latter-terapi hver dag (ser to morsomme tv-serier etter hverandre og ler så jeg griner) og det har vært redningen min disse mnd på sofaen som en ubrukelig rugeboks. Ler du godt minst en gang om dagen, sitter latteren løsere resten av døgnet, tross vondter og kjedsomhet :)

Vi får holde motet oppe i hverandre, begynner å glede meg til vesla kommer og det har tatt meg en hel graviditet å venne meg til tanken på å bli mor faktisk! Men dette blir stas!!

Skrevet

Hehe...sant det...en god latter forlenger livet...hehe, er vel kansje litt ustabil nå mot slutten og når jeg begynner å le så blir latteren så hysterisk av jeg ender med å grine...hehe...koko...er på facebook og i går gikk jeg gjennom funnwal postene...masse skrekkelig morro fra u-tube...tårene hagla og kynnerne rulla...ja da følte jeg meg smart når jeg endelig klarte å slutte..var jo alene da men...hehe..jeg sier bare koko til meg selv...håper at jeg noen gang blir normal i gjenn...hehe:P

Men sånn egentlig så var jeg gla og lo for meg selv etter hele greia da;)

Skrevet

Eg og kjede mg. Vært sykemeldt si nyttår,er nå pga BL ,33+3

(termin 23mai) Kan ikke vaske i huset,har liten fryser så bake kan eg helle ikje for me har ikje stor nok fryser.

Går på krykker,høyre hofte svikte iblandt så eg nesten føle eg "dette" (faller) Sove dårli om nettene for eg finne ikje go stilling pga bekkenet å sliter med å komme mg på do når eg må (2-3ganger i løpet av natta) har en mann som snorker så d gjør d ikje bere...

Grue mg litt fordi eg e lav å begynner med å slite med å kjøre bil.

Viss eg blir mye større enn eg e nå så kan eg vel ikje kjøre bil i slutten,huff.. Å maen e vekke 1 uke på jobb,å ei fri uke,så eg e jo avhengi av bil,....

Blir mye internett,tv-titting for min del.

Prøver t tross for at d e navla vondt å trene pilates å går på gravid trening på Elexia... Går en bitteliten runde på felte med krykker når d e fint ver,så d e sjeldent her på vestlandet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...