Labambie Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg burde bli mye flinkere til sånt... Jeg bare går i butikken å kjøper det jeg trenger,tenker ikke så mye på pris egentlig... Hva er dere nøye på når det gjelder pris? Vet dere om noen gode kupp?
Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 JA! Iallefall når det kommer til mat. Vi handler 1 gang i uken (mandager på Obs!) og går konsekvent etter handlelista. Tipper vi sparer 2000 kr på det pr. måned. Før handlet vi nesten hver dag, og det ble grisedyrt!
cecilie25 Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Ultra har "ta to betal for en" tilbud på en del varer og nestle barnemat på glass frem til imorgen. Jeg er akkurat som deg. Handler i hytt og pine uten å tenke pris, bare hittil siden sist jeg fikk penger (25 mars) Har jeg brukt nesten 4000kr på mat, og vi er bare to+ baby. Heeeeeeeeeelt utrolig. Men, jeg prøver å ta storhandel på rema, og prøver å kjøpe first price ol der det går ann. F. eks, kleenex- anisktsservietter, ingen forskjell i produkt men over halvparten i pris. First price sandwich baguetter er også gode faktisk. Og eggene da, du får 18 firstprice egg til 25 kr(Meny) Og truseinnleggene er det heller ikke noe galt med, 9 kr pakka- libresse nesten 30! Ellers tror jeg det eneste som funker er å planlegge middager, handle en gang i uka og følge handlelisetn.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 kjøtt er generelt billig på rema 1000, for inntil forrige måned kostet en halv grillet kylling 10 kr, men nå satt opp til 20 kr..ellers kjøttdeig til 20 kr blant annet..og pampers nr.3 koster 24 kr!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg kjøprt det jeg har lyst på i den nærmeste butikken. Finnes det flere produkter av forskjellige merker kjøprt jeg stort sett den billigste, om det smaker mer eller mindre det samme... Kjøper aldri noe fordi det er billig
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Pent nødt til å være prisbevisst, gitt... Hvis ikke hadde vi gått til grunne økonomisk!! Så her er det sjopping på tilbud, tar det billigste alternativet uansett (nesten da.. ikke til mini nødvendigvis..) Handler stort hvis det er noe som kan fryses.. Har frysen full av frossenfisk og elgkjøtt... Mannen jakter, så jeg bruker elgkjøtt i alt!!! Har ikke kjøpt kjøttdeig på flere år..
shimonie Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 er vel ikke veeeldig prisbevisste her nei... handler flere ganger i uka... burde klart å gjort unna handlinga på en dag... men, kjøper gjerne billigere produkter hvis de smaker like godt, som f.eks. skinke (enten euroshopper eller first price, husker ikke), den smaker like bra som gilde syns jeg da! men ellers er vi ikke flinke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå