Gå til innhold

Tikkende hormonell bombe;P hehe..


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går hadde jeg mitt første skikkelige hormonelle utbrudd. Jeg symta noe så sinnsykt. Hadde bursdag, noe som burde vært en god dag;P Men det endte opp med grining i nye og ne og et veldig tempramang.. Stakkars samboer! Idag har jeg skikkelig dårlig samvittighet. Får håpe jeg har symta ifra meg for noen måneder nå:) Visste liksom ikke helt hva det var jeg grein for heller.. Er 15 uker idag. Mange andre som har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg griner å styrer i hytt å pine..... og kjefter på mannen min for det aller meste. han gjør ikke mye riktig om dagen stakkar.... vet det er ufyselig oppførsel, men er hundre ganger premenstruell, og jeg er veldig det fra før.....er uke 17+5, og vært sånn i flere uker. håper det letter litt på trykk-kokeren snart. har ikke vært sint eller trist idag i alle fall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...