Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 I går hadde jeg mitt første skikkelige hormonelle utbrudd. Jeg symta noe så sinnsykt. Hadde bursdag, noe som burde vært en god dag;P Men det endte opp med grining i nye og ne og et veldig tempramang.. Stakkars samboer! Idag har jeg skikkelig dårlig samvittighet. Får håpe jeg har symta ifra meg for noen måneder nå Visste liksom ikke helt hva det var jeg grein for heller.. Er 15 uker idag. Mange andre som har hatt det sånn?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 jeg griner å styrer i hytt å pine..... og kjefter på mannen min for det aller meste. han gjør ikke mye riktig om dagen stakkar.... vet det er ufyselig oppførsel, men er hundre ganger premenstruell, og jeg er veldig det fra før.....er uke 17+5, og vært sånn i flere uker. håper det letter litt på trykk-kokeren snart. har ikke vært sint eller trist idag i alle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå