Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 noen som har erfaring med det?hvor får jeg kjøpt det, og hva koster det?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 KATTEbrett?? Er det mulig... folk er rare altså!!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 ja, slik at katten ikke skal komme ned i vogna når babyen sover ute!!HATER KATTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Vi har katteNETT. Nesten som myggnett, men med tykkere netting og større hull som vi har over vogna når babyen sover ute. Husker ikke prisen, men det var ikke så mye tror jeg. Kjøpte det sammen med vogna på Brio.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Dem hater nok deg også, så ta det med ro
Krokka og prinsessa Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Jeg kjøpte kattenettet på barnebutikken i byen. (Småtroll i Bodø.) Det måtte bestilles inn der. Spør der hvor de selger barnevogner etc, sa bestiller de sikkert.
Lykke X 4 Skrevet 5. april 2008 #10 Skrevet 5. april 2008 Hehe! Trodde det var noe som fungerte a la søskenbrett, jeg! Så for meg at du skulle ha katta med på trilletur
Randine + 2 små Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 He he, må si jeg tenkte den samme tanken som deg Musipusi:-) Så for meg et veldig idyllisk bilde! Kattenett har jeg sett til salgs på vanlige butikker som selger vogner, men ikke alle butikkene har det inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå