ambumamma Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 får utbetalt ca 14500 etter skatt. HVor mye vil jeg tape på å ta permisjon med 80 % lønn Kom fram til at jeg vil få ca 11600 ved 80 % Da Taper jeg vel ikke mer en 6000 ? Noen som virkelig kan dette?
WildPrincess Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hei Her kan du få regnet ut hva dere får vis dere velger 80% eller 100% http://tjenester.nav.no/foreldrepengeveilederen/fpenger/fpengerWizard.do#innledning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå