lille oscar + bebis Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 jeg får mai-baby.. hvordan pakker jeg babyen min i vogna? Blandt tepper og helsetepper, vognposer, dyner og i det hele tatt, så vet jeg ikke helt hvordan man går helt frem! Hva er for mye og hva er for lite? Man har vel laken i vogna? hvordan gjør man at det blir lunt og godt nedi der?
Mojo med trollungen Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 får baby i mai jeg å, har lagt lammeskinn i bunn, og tenker å ha en egen dyne i vogna. Kommer jo litt ann på været, men tenker det holder med lammeskinn og dyne, ungen skal jo ha på seg klær i tilegg er jo egentlig bare å se ann været, ikke vits med hundre forskjellige ting oppi vogna. Helseteppe er alltid med, fint når babyen sover for å dekke til litt
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 har du soft eller hardbag med vindtrekk (noe de fleste har...hehe) så er jo "lunt-faktoren" i orden. Du sier ikke noe om hvor du bor, men her i Stavanger gjorde jeg slik sist. Madrass-greia som følger med, er den bare en flis, hiver du i et mykt teppe. helseteppe i bunnen gulpeklut under hodet til bebis Bebis Dyne. Supplerte med et ulltepppe/helseteppe hvis det ble kaldere. Noen har lammeskinn i bunnen og dropper da helseteppet som jeg bruker. Posen drar jeg frem til høsten, når baggen skal vekk og sportsdelen brukes. Er du usikker på om det er for varmt, kaldt kjenner du i nakken på barnet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå