grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 noen som har vært på 3d når man er 22 fulgåtte? jeg skal på tirsdagen:)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Det anbefales vel å ta rundt 28 uker for å se babyen best mulig? I uke 22 vil du ikke kunne kjenne igjen ansiktstrekk, se hvem den er lik osv., slik du kan etter noe flere uker. Men det blir sikkert fantastisk allikevel! Det er veldig spesielt med 3D, du får liksom tyvtitte inn i babyen verden, og se babyen bevege seg samtidig som du kjenner det. Veldig spesielt. Lykke til:-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 4. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2008 så rart. vi fikk beskjed hos di vi skal på 3d til at uke 22-23 var best da babyen ikke var blitt for stor enda...
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg fikk beskjed om uke 25 -28 var den beste tiden. Sist var jeg i uke 28,da var gutten litt stor,lå med hode ned og det var vanskelig å få se ansikte skikkelig,men vi så da bra uansett,så jeg synes det var verdt pengene. Denne gangen skal jeg i uke 25
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Ja, det er jo bra i forhold til at du kanskje får sett hele babyen på ett bilde. I uke 28 får du liksom ansiktet på ett bilde, rompa og låra på et annet, hvis du skjønner:-) Men babyen er jo ikke så utviklet i ansiktet enda i uke 22, så den ser jo ikke like "ferdig" ut som noen uker senere..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jeg har også lest uke 28 flere steder. Så 3d bilde av uke 20 her en dag og så ikke akkurat mye. Tror jeg ville ventet noen uker.
nr2-imagen:) Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Når bør man bestille 3d ultra da? Jeg har veldig lyst! Begynner å uke 15 nå... Når skal jeg ringe??
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Det spørs vel hvor du bor og hvor stor pågang det er der du vil ta 3dul,men du kan jo ringe dit du vil ta å bare få en time,om det blir langt frem i tid gjør jo ikke det noe.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Denne siden forklarer effektene av 3D UL i de forskjellige ukene. Det finnes tydeligvis ikke noen 'beste' uke for #D UL, men kommer rett og slett an på hva man ønsker å se. http://www.babysfirstimages.com/answers.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå