wendy Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg og sambo, og kanskje et vennepar skal på tur september. Men vet ikke helt hvor, bare at vi ikke skal til Amsterdam, London eller *Praha. Der har vi vært før, og vi vil til en ny plass.
¤mamma¤ Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Paris!!!!!!!!!!!!!! Bo i det området som heter MARAIS. Fantastisk;)
*En rosa og en blå* Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Mmm.... Barcelona! Var der i forfjor sammen med en venninne, og skal definitivt tilbake en gang! Kjempefin by med både strandliv, shopping, sights og storbyliv.
Modesty Blaise Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Stemmer også for Barcelona. Korte avstander til det meste gjør at du slepper å reise med taxi for å se ting slik man må i paris. Shopping, cafe, clubbing og fantastisk mat, ikke minst.
Niem og Patrick Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Sniker fra Dib Barcelona!! Vi var der på jentetur. Det er både strand og storby, og masse fint å se!!
*Gullet vårt og en til på vei* Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Anbefaler New York... Er en av de beste feriene jeg har hatt =)
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 4. april 2008 #12 Skrevet 4. april 2008 Jeg vil anbefale Tallinn. Helt nydelig by!!
Maaaamy. Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Edinburgh skal i hvertfall jeg tilbake til! Stortrivdes da vi var der. Vi reiste dit med 1 vennepar og hadde en flott ferie. Skulle hatt litt bedre tid der. Praha var ok, men Edinburgh var myyyyye bedre!
*Willow* Skrevet 4. april 2008 #14 Skrevet 4. april 2008 Krakow. jeg vender tilbake igjen og igjen. Har besøkt de fleste storbyene i Europa, men ingen slår Krakow. God stemning, billig, vakker by..Avslappende og flott. Jeg vil egentlig flytte dit kjenner jeg nå..
Musseknapp Skrevet 4. april 2008 #15 Skrevet 4. april 2008 Helt klart Roma! Romantisk, vakker og nostalgisk! Sukk! Jeg skal ihvertfall tilbake dit en gang....
Underveis --> Skrevet 4. april 2008 #19 Skrevet 4. april 2008 Roma! Har vært der tre ganger, og om man bare vil slappe av, spise is, god mat, drikke vin og laxe, så er dette stedet! Det avhenger selvfølgelig hvor mang bor, og det er angjørende (mener jeg selvfølgelig) at man bor i et område som heter Trastevere. Dette er det ekte Roma. Trange gater og brostein. Her er noen av de aller beste resturantene og vinbarene. Dersom dere reiser his, kjøp Lonely Planet boka. Den er veldig fin for Roma i alle fall. Roma Top 10 er også veldig bra. Fra Trastevere kan du gå til alle de største severdigheten. Taxi er billig, så vi pleide å gå til, og ta taxi tilbake til hotellet. Det er bare en vidunderlig by, men som krever planlegging! Ligg unna området rundt Termini (togstasjonen). Fryktelige greier ;-)
kajfla Skrevet 4. april 2008 #20 Skrevet 4. april 2008 kommer egentlig an på hvordan tur dere skal på. om det er festing, slappe av shoppe eller hva lissom... barcelona er en fin by, masse bra shopping. paris er også knall, mye fine kafeer og shopping. krakow er intim og koselig avslappende, verdt å reise tilbake til for å sitte på rynek og drikke pils og kaffe og kose seg i sola.
bomsa Skrevet 5. april 2008 #21 Skrevet 5. april 2008 ja jeg må og få anbefale Barcelona.... Hærlig by med masse nydelige sko...
mastermind Skrevet 5. april 2008 #22 Skrevet 5. april 2008 Dublin! Akkurat passe med shopping, litt å se, mye puber, et utrolig fascinerende folk. Den er annerledes enn andre storbyer liksom, noe eget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå