Gå til innhold

Hvilken byferie anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo, og kanskje et vennepar skal på tur september. Men vet ikke helt hvor, bare at vi ikke skal til Amsterdam, London eller *Praha. Der har vi vært før, og vi vil til en ny plass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paris!!!!!!!!!!!!!!

Bo i det området som heter MARAIS. Fantastisk;)

Skrevet

Mmm.... Barcelona! Var der i forfjor sammen med en venninne, og skal definitivt tilbake en gang! Kjempefin by med både strandliv, shopping, sights og storbyliv.

Skrevet

Stemmer også for Barcelona. Korte avstander til det meste gjør at du slepper å reise med taxi for å se ting slik man må i paris.

Shopping, cafe, clubbing og fantastisk mat, ikke minst.

Skrevet

Sniker fra Dib ;)

Barcelona!! Vi var der på jentetur. Det er både strand og storby, og masse fint å se!!

Skrevet

Anbefaler New York... Er en av de beste feriene jeg har hatt =)

Skrevet

Riga!!!!! Kjempe plass

Skrevet

Jeg vil anbefale Tallinn. Helt nydelig by!!

Skrevet

Edinburgh skal i hvertfall jeg tilbake til! Stortrivdes da vi var der. Vi reiste dit med 1 vennepar og hadde en flott ferie. Skulle hatt litt bedre tid der. Praha var ok, men Edinburgh var myyyyye bedre!

Skrevet

Krakow. jeg vender tilbake igjen og igjen. Har besøkt de fleste storbyene i Europa, men ingen slår Krakow. God stemning, billig, vakker by..Avslappende og flott. Jeg vil egentlig flytte dit kjenner jeg nå..

Skrevet

Helt klart Roma! Romantisk, vakker og nostalgisk! Sukk! Jeg skal ihvertfall tilbake dit en gang....

Skrevet

Barcelona eller Helsinki :))

Skrevet

Roma! Har vært der tre ganger, og om man bare vil slappe av, spise is, god mat, drikke vin og laxe, så er dette stedet! Det avhenger selvfølgelig hvor mang bor, og det er angjørende (mener jeg selvfølgelig) at man bor i et område som heter Trastevere. Dette er det ekte Roma. Trange gater og brostein. Her er noen av de aller beste resturantene og vinbarene. Dersom dere reiser his, kjøp Lonely Planet boka. Den er veldig fin for Roma i alle fall. Roma Top 10 er også veldig bra. Fra Trastevere kan du gå til alle de største severdigheten. Taxi er billig, så vi pleide å gå til, og ta taxi tilbake til hotellet. Det er bare en vidunderlig by, men som krever planlegging! Ligg unna området rundt Termini (togstasjonen). Fryktelige greier ;-)

Skrevet

kommer egentlig an på hvordan tur dere skal på. om det er festing, slappe av shoppe eller hva lissom...

barcelona er en fin by, masse bra shopping.

paris er også knall, mye fine kafeer og shopping.

krakow er intim og koselig avslappende, verdt å reise tilbake til for å sitte på rynek og drikke pils og kaffe og kose seg i sola.

Skrevet

ja jeg må og få anbefale Barcelona....:) Hærlig by med masse nydelige sko...

Skrevet

Dublin! Akkurat passe med shopping, litt å se, mye puber, et utrolig fascinerende folk. Den er annerledes enn andre storbyer liksom, noe eget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...