Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Må spørre dere også jeg. Sliter med å bli gravid igjen. Jeg jogger og rir 1 gang i uken. Er det noen av dere som har noen formening om at hopp og sprett kan være et lite minus for å bli gravid? Bør man være litt roligere (gå turer etc) for å optimalisere muligheten til at egget skal lykkes med befruktning og feste seg i livmoren? Hva gjorde dere? Lykke til forresten:-)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hei, jeg ville nå tro at det beste er å fortsette livet akkurat som normalt. Fortsette med det man liker å gjøre, være seg også trening og ridning. Ellers så kan det bli slitsomt å være prøver etterhvert. Jeg har i hvertfall gjort alt som vanlig alle gangene:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jess, jeg trente som vanlig da jeg ble gravid! både høypuls aerobic og tredemølle, og vi ble gravide på første forsøk, så tror ikke d skal ha noe å si nei=)
LilleBjella Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg jogget og hoppet og sprettet i ett sett da jeg ble gravid. Både før og etter:) Det er generelt bra å være i god fysisk form om en ønsker å bli gravid, så bare fortsett med aktivitetene dine.
Lova Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg trente som normalt, og ble gravid på andre forsøk. Er visst bare bra å være i god fysisk form da det skal øke sjangsen for å bli gravid:). Lykke til med prøvingen. Håper det klaffer snart.
PiaL Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Jeg trente ganske hardt da jeg ble gravid... jeg prøvde ikke, så jeg visste ikke at jeg var gravid før for noen uker siden. Er nå i uke 10, og har roet ned treningen til 80% av ytelse, etter tips fra personlig trener. På Elixia, hvor jeg trener, har de også sagt at jeg skal være forsiktig med high impact aerobic, og heller holde meg til sykkel o.l som ikke utsetter kroppen for støt. Om dette gjelder før du blir gravid vet jeg ikke. Har du tenkt på å høre med noen som er eksperter på dette? Er jo bare å gå innom et treningssenter, så hjelper de deg gjerne!
halloween-termin :) Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Jeg leste på lommelegen e.l. at jogging ikke er noe problem. Tror du fint kan holde på. jeg trener som normalt - 2-3 ganger i uka, men kjenner intensivitet på formen. For ryggen min gjør det underverker - og jeg tror på at å være i god form hjelper i forhold til å komme seg igjennom fødsel og barsel.
Lillepusen-78 Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Jeg trente hardt 6-7 timer i uken da jeg ble gravid og frem til ca en uke etter positiv test. Mye hopping, løping og styrketrening.... Så kom kvalmen, og all energi forsvant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå