Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Joda, dere, god morgen til meg i morges kl 07.00. "...mamma, jeg har ikke papir i nesen..." sier min straks 4 år gamle gutt betuttet, og kryper opp i senga mi. "har du eller har du ikke, papir i nesen?" spør jeg rolig. ".........jeg HAR papir i nesen......." Oki, gutten beordret på rygg og jeg kiker opp i nesa det jeg kan. Ingenting å se. "Det gjør vondt..." sier han. Vi prøver å holde for det ene neseboret og blåse hardt ut av det andre.Ingenting. Igjen. Ingenting. Enda en gang og han hyler til og bøyer seg forover tar seg til nesen og nyser og nyser. Hva kommer ut? Et chiquita-banan-klistremerke... Hjelpes altså, alle slags situasjoner man må håndtere...*flire* Så til dere førstegangs som tror et dere er ferdig når fødselen er over: det er først DA det begynner. ;-)
mine små alver... Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Skriver under her ja..hehe ting skal prøves ut. Når datteren min var to år puttet hun en blomster knopp i nesa...... Mens jeg så på..Akkurat i det jeg ropte NEEIII så stappet hun den lenger opp. Vi måtte på legevakta for å får den ut vi..... =)
snart mor til 3 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 hehe..går fortsatt og venter på at det skal skje her i huset og.. men per dags dato har fireåringen vår ikke fattet interesse for å putte ting i nesa... men tørr ikke tenke tanken engang på at det aldri kommer til å skje.. for en dag..når vi aller minst venter det..da skjer det... hehe...
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 her i huset stappet herremannen på 2år ørene fulle av leire.... sånn som man får kjøpt på lekebutikken... ikke spesiellt festlig... og ikk enkelt å få ut igjen... men han puttet alt mlig i ørene... rosiner, papir.... men leira var vel vanskeligst å bli kvitt...
Gjest Maja:) Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Navlen her heller ikke et festlig sted å stappe ting. Jeg er ikke sikker hvor gammel jeg var, men jeg var sikkert blitt 7 år og vi satt i bilen på vei hjem fra handletur. Jeg satt og tygget tyggis, men ble vel lei av den og hadde ikke noe lurt sted å kaste den, så hvorfor ikke stappe den i navlen? Stakkars mamma som måtte fjerne klisset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå