Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere fått gaver av alle deres venner?er ikke dette helt vanlig?jeg hadde følt meg helt dum om jeg ikke hadde hatt med noe til den nyfødte. hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har iallefall aldri kommet på nyfødt besøk uten pakke. jeg har også fått av alle mine venner nå når jeg fikk.

men er ikke noe man kan kreve da :) men det er veldig koselig å gjøre OG få..

Skrevet

Det spørs jo hvor nærme venner de er, men alle som kom hit for å hilse på mini når han var nyfødt hadde med seg noe. Jeg ville ikke kommet på besøk for å hilse på nyfødte uten barselgave, men tror ikke jeg hadde reagert veldig hvis noen kom uten, spesielt ikke hvis de var "diffuse" venner.

Skrevet

Jeg føler jeg må gi en liten gave når en venn/venninne har fått baby. Det trenger ikke være noe store greier, bare en liten oppmerksomhet (om ikke annet, så en bukett me blomster). Kommer an på hvor nært forhold dere har.

Skrevet

Fikk fra de fleste, men ikke alle. Hadde ikke venta det heller, kjenner noen som jeg veit at rett og slett ikke tenker i de baner. Og ettersom jeg veit at de rett og slett "er sånn" så blir jeg heller ikke skuffet, det er ok.

Skrevet

Jeg visste ikke at det var vanlig før jeg fikk barn selv... Har aldri vært spesiellt interessert i barn og ikke fått med meg tradisjoner rundt det. Kan derfor ikke forvente at andre vet at det forventes...

Synes ikke du har lov til å bli snurt for at noen ikke har med gave til deg. Bli heller positivt overrasket om noen har det! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...