Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Joda, dere, god morgen til meg i morges kl 07.00. "...mamma, jeg har ikke papir i nesen..." sier min straks 4 år gamle gutt betuttet, og kryper opp i senga mi. "har du eller har du ikke, papir i nesen?" spør jeg rolig. ".........jeg HAR papir i nesen......." Oki, gutten beordret på rygg og jeg kiker opp i nesa det jeg kan. Ingenting å se. "Det gjør vondt..." sier han. Vi prøver å holde for det ene neseboret og blåse hardt ut av det andre.Ingenting. Igjen. Ingenting. Enda en gang og han hyler til og bøyer seg forover tar seg til nesen og nyser og nyser. Hva kommer ut? Et chiquita-banan-klistremerke... Hjelpes altså, alle slags situasjoner man må håndtere...*flire*
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 hehehe.... den var fin Utrolig hva en kommer ut for som mor ja Godt det gikk bra da, at dere slapp å få tatt det ut hos legen.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 hehe, stakkars. er ikke de litt store? sånn i forhold til andre frukt-klistremerker... *hihi*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå