Gjest -<<- Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 får knote så mye han vil. Jeg er litt forelska i ham i dag: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2348916.ece
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Er ikke du lesbisk da? Tviler forresten på at det blir gjengjeldt.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Haha, hvorfor tviler du på det, anonym? Kjenner du til samken hans personlig?
Gjest Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Det er gutten sin det tenker jeg:-) Ja til religionsnøytral skole!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg vil ikke trekke det så langt, siden det er et opplagt sjekketriks. Men ellers bra.
Gjest -<<- Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Pft. Han har allerede bidratt med det han behøver, ytterligere gjengjeldelse æ'kke av viktighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå