Jewel m/jente får gutt Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Lurer bare på hva som er forskjellen på disse? Fortsatt litt tid til vi kommer opp i den str, men ble nysgjerrig etter og ha sett på de i butikken i går. Noen som har erfaring med begge typene og kan komme med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Babydry er litt smalere i skrittet og litt mer elastisk enn Active fit. Personlig synes jeg Babydry er den beste (sitter best på gutten min), men den lukter veldig urin, så jeg sluttet fort å bruke den. Synes alle Pampersbleiene har tendens til fort å lukte urin, så jeg bruker kun Libero nå:-)
tobylina Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Min erfaring er at avtive fit suger opp urin og avføring bedre enn baby dry. Hos lillejenta mi lå avføringen på "utsiden" av bleia,mens på active fit blir den sugd inn. Det er små hull i bleien, akkurat som på bleiene nr 1 og 2, som gjør at væsken på en måte forsvinner inn i bleia. Sånn opplevde jeg det da. Jeg ble lurt av navnet "baby dry" for jeg tenkte at da ble babyen garantert tørr, noe hun ikke gjorde. Men lillejenta mi har desverre reagert på active fit bleiene nå med rød og flassete hud som ikke blir bedre uansett hva jeg gjør, så nå prøver jeg coop sine og de funker veldig bra faktisk! De er uten parfyme og lotion. uden er nesten bra igjen nå på 3 dagen.. Men folk har forskjellig erfaring med active fit og baby dry, har jeg lest her inne...
Jewel m/jente får gutt Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Vi har brukt 1 og 2 og er veldig fornøyde med de, så da tror jeg vi prøver ActiveFit når den tid kommer siden de er "like". takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå